پرتاب سیب درختی امروز تهران موجب جنگ و دعوا شدید شد

سیب درختی امروز تهران منبع عالی ویتامین C و فیبر است. آنها همچنین حاوی آنتی اکسیدان هایی مانند پلی فنول ها و ویتامین E هستند که به فواید سلامتی میوه کمک می کنند.

حمایت از کاهش وزن سیب ها به دلیل محتوای فیبر و آب زیاد، عمدتاً سیر کننده هستند. پلی فنول های آنها ممکن است خواص ضد چاقی نیز داشته باشد.

می تواند برای قلب شما مفید باشد سیب از راه های مختلفی به سلامت قلب کمک می کند. آنها سرشار از فیبر محلول هستند که از کاهش کلسترول حمایت می کند. آنها همچنین دارای پلی فنول هستند که با خطر سکته مغزی و کاهش فشار خون مرتبط است.

با کاهش خطر ابتلا به دیابت مرتبط است سیب عمدتاً دارای فیبر و آب بالایی است. پلی فنول های آنها ممکن است ضد چاقی باشد که یک عامل خطر برای افراد دیابتی است.

ممکن است سلامت روده را تقویت کند دسته فیبر که منشا آن سیب است، باکتری های دوستدار روده شما را بهبود می بخشد، به همین دلیل است که اعتقاد بر این است که این میوه به محافظت در برابر بیماری های مزمن کمک می کند.

ممکن است به پیشگیری از سرطان کمک کند محتوای آنتی اکسیدان و فیبر سیب با کاهش خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان مرتبط است. اگرچه، تحقیقات بیشتری در مورد انسان مورد نیاز است.

می تواند به مبارزه با آسم کمک کند سیب حاوی ترکیبات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است که ممکن است به کنترل پاسخ های ایمنی و دفاع در برابر آسم کمک کند. با این حال، تحقیقات بیشتر، به ویژه در افراد، مورد نیاز است.

ممکن است به محافظت از مغز شما کمک کند کورستین موجود در سیب ممکن است از مغز شما در تضاد با استرس اکسیداتیو محافظت کند. اما، مجدداً مطالعات بیشتری برای تأیید تأثیر مصرف میوه کامل مورد نیاز است.

نکته پایانی این است که سیب یک میوه بسیار مغذی است که فواید سلامتی متعددی دارد آنها آنتی اکسیدان و سرشار از فیبر هستند.

خوردن آنها به کاهش خطر ابتلا به بسیاری از بیماری های مزمن از جمله سرطان، بیماری قلبی، دیابت کمک می کند، سیب همچنین ممکن است باعث کاهش وزن و بهبود سلامت روده و مغز شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.