محصولات شوینده ایرانی با قیمت ارز یکی شد

محصولات شوینده ایرانی با دست بسیار ملایم ترین روش است. این به شما این امکان را می‌دهد که در تمام مراحل تمیز کردن لباس‌های خود را با دقت بسیار بالایی رفتار کنید. برای صرفه جویی در زمان، به راحتی لایک ها را با لباس های مشابه با همان رنگ و نوع پارچه بشویید.

این راهنمای گام به گام را برای اکثر لباس‌ها دنبال کنید برچسب مراقبت را برای تعیین نوع پارچه بخوانید: ابریشم، پشم و غیره. از آنجا، بهترین مواد شوینده لباسشویی را مشخص کنید.

هر ماده شوینده مایع یا پودری استاندارد باید برای اکثر موارد کار کند. پارچه های ظریف ممکن است به چیزهای ملایم تری نیاز داشته باشند، مانند مواد شوینده پارچه خوب، شوینده رایگان و ملایم یا مایع ظرفشویی ملایم.

در صورت لزوم لکه ها را درمان کنید. برای انجام این کار، به آرامی لکه‌بر لباس‌ها یا مواد شوینده مایع را با نوک انگشت خود روی لکه بمالید.

سینک ظرفشویی را با آب پر کنید ولرم یا گرم، بسته به برچسب مراقبت از لباس شما همانطور که آب جاری است، دوز توصیه شده شوینده را اضافه کنید.

مواد شوینده را در آب بچرخانید تا مطمئن شوید که کاملا حل شده است، سپس لباس خود را در آب بگذارید و به آرامی آن را فشار دهید تا کاملا غوطه ور شود.

در حالی که در حال خیساندن است، چند بار به آرامی آب کف را از داخل لباس فشار دهید. آب ممکن است تغییر رنگ دهد، اما ممکن است رنگ اضافی باشد، که نباید باعث از بین رفتن رنگ شود.

به طور کامل آبکشی کنید. اگر روی شیر آب خود سمپاش دارید، لباس های سبک مانند جوراب شلواری یا مایو را در یک آبکش قرار دهید و تمیز کنید.

در غیر این صورت، سینک را با آب خنک و شفاف پر کنید، لباس را غوطه ور کنید و آب را فشار دهید تا آبکشی شود. در صورت نیاز تکرار کنید.

آب اضافی را حذف کنید. از آنجایی که پارچه های خیس و ظریف ممکن است باعث آسیب شوند، لباس را با دو دست بلند کنید و تا حد امکان به آرامی آب را فشار دهید.

سپس آن را صاف روی یک حوله جاذب قرار دهید و حوله و لباس را به هم بغلتانید تا آب جذب شود. مطمئن شوید که با لباس خود به آرامی رفتار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.