لباس ژیمناستیک دخترانه دامن دار که با تغییر دما اندازه آن تغییر می کند

اگر فرزندتان را برای لباس ژیمناستیک دخترانه دامن دار ثبت نام کرده اید، وقت آن رسیده است که بدانید او برای کلاس ها چه لباسی باید بپوشد.

بسته به سن و جنسیت ژیمناستیک شما احتمالاً باید لباس متفاوتی برای کلاس های خود بپوشد. بیشتر دختران یک شلوار ژیمناستیک می پوشند، زیرا به چیزی گیر نمی دهند و به ژیمناستیک شما اجازه می دهند دامنه حرکتی کاملی داشته باشد.

ژیمناست‌های جوان‌تر فقط یک شلوار کوتاه می‌پوشند، در حالی که ژیمناست‌های مسن‌تر معمولاً شلوارک بالا می‌پوشند.

همانطور که اشاره کردیم، ژیمناست‌های دختر نوپا معمولاً فقط یک شلوار ژیمناستیک به کلاس می‌پوشند، به علاوه ممکن است بخواهید لباس زیر را در نظر بگیرید. اگر کودک نوپای شما نمی خواهد لباس زیر یا پوشک خود را بیرون بیاورد، یک یونیتارد ممکن است راحت تر باشد.

همچنین ممکن است بخواهید مطمئن شوید که موهای ژیمناستیک شما از صورت او خارج شده است. شاید به قرار دادن آن در یک نان، دم اسبی یا قیطان نگاه کنید.

پسرها فقط می‌توانند شلوارک راحت و تی‌شرت بپوشند، فقط سعی کنید از لباس‌هایی با هر گونه گیره، زیپ یا سگک که ممکن است روی هر وسیله‌ای گیر کند، خودداری کنید.

ژیمناست‌های جوان باید از کتانی ژیمناستیک استفاده کنند و مطمئن شوند که موهایشان به گونه‌ای است که موهایشان به سمت عقب کشیده می‌شود که در صورتشان شل نشود و باعث ایجاد مشکلات ایمنی نشود.

شما همچنین می خواهید مطمئن شوید که آنها هیچ جواهری به جز گوشواره های میخی برای کلاس های ژیمناستیک نپوشند. باز هم، این به این دلیل است که هیچ چیز روی تجهیزات گیر نمی کند.

ژیمناست های نوجوان ممکن است چیزی متفاوت از ژیمناست های جوان بپوشند. اگر آنها نیاز به حمایت دارند، توصیه می کنیم از یک سینه بند ورزشی  زیر سرشانه استفاده کنند.

ژیمناست های مسن تر نیز باید موهای خود را عقب بکشند و از پوشیدن جواهراتی به جز گوشواره های میخی خودداری کنند.

پسرها همانطور که قبلاً گفته شد باید تی شرت و شورت بپوشند، اما در اینجا باید به نکات دیگری توجه داشت همه ژیمناست ها باید با پای برهنه تمرین کنند زیرا پوشیدن جوراب می تواند باعث لغزش یا زمین خوردن شود.

اگر ژیمناستیک شما عینک می‌زند، باید مطمئن شوید که آنها نیفتند. برخی از عینک ها برای ورزش طراحی شده اند و برخی دیگر با استفاده از یک باند محکم می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.