با روشویی ضد زنگ به بزرگترین سرمایه دار جهان تبدیل شوید

روشویی ضد زنگ با ارائه فضای ذخیره سازی و گزینه های اندازه کمی بیشتر، به عنوان روشویی حمام یک انتخاب رو به افزایش محبوب است.

سینک کنسول به جای نشستن روی یک پایه چینی مانند سینک پایه دار، از یک لگن سینک با یک قاب پشتیبانی تشکیل شده است که معمولاً از فلز ساخته شده است.

بسیاری از سینک های کنسول دارای قفسه و حوله هستند. کشش به سمت سینک های کنسول به طور کلی جنبه زیبایی دارد، اما بسته به نیاز شما می تواند گزینه ای بسیار کاربردی نیز باشد.

سینک‌های کنسول می‌توانند بزرگ یا کوچک باشند و بسته به عرض آن‌ها، ممکن است فضای بیشتری برای میز داشته باشند. از نظر فضای ذخیره سازی، سینک های کنسول انعطاف پذیرتر از سینک های پایه یا دیواری هستند.

از آنجایی که آنها اغلب حداقل یک قفسه زیر سینک دارند، می توانید اقلام بیشتری را مستقیماً در سینک خود ذخیره کنید. با این حال، از آنجایی که قفسه محصور نیست، معمولاً برای نمایش حوله‌هایی که به خوبی تا شده‌اند مناسب‌تر است تا برای نگهداری محصولات مراقبت از مو و پوست.

بهترین نوع حمام برای یک سینک پایه دار، حمامی کامل است که گهگاه میزبان یک مهمان شبانه است اما اغلب برای آماده شدن استفاده نمی شود. اگر می‌خواهید روشویی داشته باشید که در آن حوله‌های مهمان را جمع‌آوری کنید و مکانی موقت برای نگهداری لوازم آرایش برای مهمان خود فراهم کنید، سینک کنسول یک راه‌حل عالی است.

یک ویژگی معمولی حمام مدرن، کابینت روشویی یک جعبه کابینت است که یک سینک در بالای آن نصب شده است. این گزینه معمولاً به یک کانتر و پشت سر هم به همراه آن نیاز دارد. کابینت های روشویی بسیار مناسب ترین گزینه برای ذخیره سازی هستند، اما فضای بسیار بیشتری را اشغال می کنند.

برای ذخیره سازی، کابینت های روشویی فضای زیادی را برای وسایل حمام مانند اتوی فر، سشوار، و مسواک های الکترونیکی ارائه می دهند. همچنین معمولاً چندین کشو و حداقل یک کابینت زیر سینک دارند.

این نوع روشویی ها برای حمامی که شخصی مرتباً آماده می شود و برای انجام آن نیاز به فضا دارد، بهترین هستند. فضای کافی برای نگهداری لوازم آرایشی وجود دارد، بدون اینکه در زمانی که از آنها استفاده نمی کنید، چشم درد داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.