زنی با فوتبال دستی بام لند برای خانه اش میز ناهار خوری میسازد

پارک‌ها و تفریحات روانوک به اعضای جامعه این فرصت را داد تا در اولین نسخه زنده و در اندازه واقعی فوتبال در مسابقاتی که در 4 می برگزار شد، شرکت کنند.

گرگ تامپسون، سرپرست برنامه‌ریزی دو و میدانی برای، می‌گوید: زمین را ساخته و از آن به عنوان بخشی از یک روز میدانی که او و دوستانش میزبانی می‌کردند، استفاده می‌کرد.

ترکیب دانش او از نحوه انجام بازی و ساخت واقعی فوتبال دستی بام لند با توانایی ما برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و تدارکات اجرای یک تورنمنت، این برنامه را زنده کرد.

تیم ها شامل شش نفر بودند که هم کنترل کننده و هم بازیکن بودند میز یک سازه چوبی و فلزی است که مجهز به تیرهای فولادی است که برای حرکت به جلو و عقب در زمین نیاز به هماهنگی تیمی دارد.

با قیمت خرید 10 دلاری برای هر نفر، این مسابقات برای هر بزرگسالی که مایل به انجام این چالش بود در دسترس و قابل دسترسی بود.

تامپسون توضیح می دهد: «یکی از موانع بزرگ برای ارائه چنین برنامه ای، خود ساختار است. “یک بادی طول عمر یک سازه سخت را ندارد و فضای خالی زیادی برای قرار دادن یک سازه دائمی وجود ندارد.

بنابراین، شما باید زمینی را ایجاد کنید که بتوان آن را در یک روز جمع کرد و از بین برد، اما ساختاری برای فرسودگی بازی نیز داشته باشد.

علیرغم چالش‌ها، برنامه‌های اصلی، مانند مسابقات فوتبال انسانی، راهی عالی برای مشارکت دادن افرادی است که می‌خواهند در پارک‌های محلی و فعالیت‌های تفریحی شرکت کنند، اما قادر به انجام تعهدات مالی طولانی‌مدت به لیگ‌ها نیستند.

به عنوان سافت بال یا فوتبال برنامه‌نویسی منحصربه‌فرد همچنین می‌تواند با جلب نظر افراد یا گروه‌های مختلف در جامعه که معمولاً به برنامه‌های تفریحی سنتی علاقه‌ای ندارند.

به ارائه چهره‌های جدید به میز کمک کند. و البته، هیجان و لذتی که این برنامه‌ها ایجاد می‌کنند، مزایای غیرقابل محاسبه‌ای را برای همه افراد درگیر به همراه دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.