پوشیدن دوبند کشتی بچه گانه موجب بینا شدن یک نابینا شد

دلیل اینکه کشتی‌گیران دوبند کشتی بچه گانه می‌پوشند، چسباندن آن‌ها است و از گیر کردن انگشتان دست یا پا در هنگام کشتی جلوگیری می‌کند.

یک سینگل همیشه یونیفرم ترجیحی در کشتی بوده است زمانی که تک نفره به عنوان لباس کشتی انتخاب شد، موارد زیادی از جمله فنون چنگ زدن در کشتی و احتمال آسیب دیدگی در نظر گرفته شد.

مشخص شد که یونیفرم یونیفرم مناسبی برای ورزشی است که بیشتر به حالت مبارزه دست به دست تکیه می کند و از آن زمان تا کنون از این لباس استفاده می شود.

در این ویدیو، میزبان شما را با پنج نکته کلیدی که باید در هنگام خرید کت‌های تک کشتی در نظر داشته باشید، آشنا می‌کند:

در کشتی، دو نوع اصلی از فنون مبارزه وجود دارد که به طور مداوم مورد استفاده قرار می گیرند:

تکنیک های چنگ زدن و کشیدن توسط کشتی گیر زمانی استفاده می شود که می خواهد حریف را بگیرد تا صورت حریف را پایین بیاورد تا به زانوی کشتی گیر بیفتد.

تک‌نفره‌ها در کشتی به دلیل ماهیت منحصربه‌فرد این فنون که در این ورزش به کار می‌روند، اهمیت دارند. یک کت تک شلواری که شل شده باشد احتمال بیشتری دارد که به نفع حریف عمل کند و همچنین باعث آسیب ناخواسته شود.

تسلط بر هر دو این تکنیک ها بسیار دشوار است زیرا به حریف آموزش داده می شود که کشتی گیر را از گرفتن لباس باز دارد. یکی از راه هایی که انجام این تکنیک دشوار می شود این است که حریف لباسی بپوشد که گرفتن آن بسیار دشوار است.

از آنجایی که کت تکی کاملاً متناسب با بدن است، گرفتن لباس برای حریف به ویژه دشوار می شود.

این نه تنها برای کشتی، بلکه برای هر مبارزه فیزیکی دیگری که در آن تکنیک های چنگ زدن و کشیدن مورد نیاز است، صادق است. اینکه بتوانید حریف را به طور موثر بگیرید یا بکشید به پایان دادن به امتیاز، متوقف کردن حمله حریف یا حتی کاهش سرعت حرکت حریف کمک می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.