پزشکان توصیه می کنند حوله مارک بلیندا شما را کشید و لاغر می کند

حوله مارک بلیندا یکی دیگر از گزینه های محبوب هستند که از پنبه مخملی ساخته شده اند. جذب بسیار مهم است اما کیفیت بالا نیز مهم است. حوله های دستی برای اهداف بهداشتی باید خیلی بیشتر از سایر انواع حوله ها شسته شوند.

حوله های صورت و دستشویی کوچکترین نوع حوله های حمام هستند. آنها از پنبه طبیعی ضد حساسیت ساخته شده اند و نرم، سبک وزن هستند و به سرعت خشک می شوند. از این نوع حوله ها فقط برای یک قسمت از بدن مانند صورت استفاده کنید تا از انتقال میکروب جلوگیری کنید.

در نهایت، حوله های کودک از نرم ترین پنبه ساخته شده اند. نوزادان پوست بسیار حساسی دارند، بنابراین حوله های حمام باید ضد حساسیت و ملایم با پوست باشند.

مراقبت صحیح از حوله های حمام عمر آنها را طولانی تر می کند و آنها را برای سال ها در بهترین حالت نگه می دارد. حوله های نخی مناسب ماشین لباسشویی هستند.

آنها را در آب خنک با مواد شوینده ملایم بشویید و خشک کنید. برای اینکه آن‌ها پف‌دار و نرم شوند، به‌جای ورقه‌های خشک‌کن، چند توپ خشک‌کن پشمی اضافه کنید. هرگز از مواد سفید کننده روی حوله های خود استفاده نکنید.

در حالی که می‌توانید حوله‌های بامبو را در ماشین لباسشویی بشویید، بهترین راه برای نرم نگه داشتن آن‌ها این است که آنها را با هوا خشک کنید.

برخی از خشک کن ها دارای تنظیمات خشکی هوا هستند که می تواند کار کند. هرگز از هوای گرم روی حوله های بامبو استفاده نکنید زیرا باعث سفت شدن آن ها می شود.

قبلاً اشاره کردیم که برخی از حوله ها نازک تر و برخی ضخیم تر هستند. این فقط یک روش کلی برای صحبت در مورد وزن حوله است. شاید قبلاً علامت اختصاری GSM را روی برچسب حوله دیده باشید.

این مخفف “گرم بر متر مربع” است و اندازه گیری استاندارد برای وزن پارچه است. GSM، همانطور که به حوله های حمام مربوط می شود، تراکم محصول را توصیف می کند. هر چه مقدار GSM بیشتر باشد، حوله ضخیم تر، سنگین تر و نرم تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.