با لباس چرم بچه گانه لباس دامادی بدوزید

سازندگان لباس چرم بچه گانه را در مخلوطی از آهک و آب خیس می کنند تا موها و سایر بافت های نامطلوب شل شوند. سپس یک دستگاه این مواد را حذف می کند.

سپس سازندگان چرم پوست ها را می شویند تا بقایای آهک را از بین ببرند، و پوست ها را بکوبند، که یک فرآیند تقویت کننده رنگ است که پروتئین غیر فیبری را حذف می کند.

هنگامی که سازندگان چرم پوست ها را به عنوان فرآیند نرم شدن نهایی ترشی کردند، آنها آماده دباغی هستند.

کلمه “دباغی” از تانن گرفته شده است که به نوعی ماده شیمیایی موجود در ریشه، پوست، دانه ها و بخش های مختلف بسیاری از گونه های مختلف گیاهی اشاره دارد.

با این حال، این روزها، بیشتر تولیدکنندگان چرم از دباغی معدنی به جای دباغی گیاهی استفاده می کنند که شامل نوع خاصی از کروم به نام سولفات کروم III است.

دباغی سبزیجات ممکن است هفته ها یا ماه ها طول بکشد، اما دباغی مواد معدنی معمولا کمتر از یک روز طول می کشد. انواع مختلفی از روش های دباغی وجود دارد، اما اغلب شامل خیساندن پوست در محلول برنزه کننده است.

هنگامی که فرآیند دباغی کامل شد، پوست ها کاملاً خشک می شوند و با استفاده از یکی از روش های مختلف رنگرزی، رنگ می شوند.

در مرحله بعد، تولیدکنندگان چرم، روغن یا گریس را روی سطح پوست ها اعمال می کنند تا چرم به دست آمده را نرم تر و مقاوم تر در برابر آب کنند.

سپس سازندگان چرم، چرم تقریبا تمام شده را تا حدود 15 درصد رطوبت خشک می کنند و متعاقباً چرم را تا حدود 20 درصد رطوبت بالا می برند یا “بازسازی” می کنند.

پس از کشش نهایی، چرم تمام شده برای آخرین بار پوشش داده می شود تا در برابر سایش و عناصر مقاوم شود. این چرم اکنون آماده است تا به مجموعه وسیعی از کالاهای مصرفی مختلف تبدیل شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.