آلو بخارا رسمی در بازار اصفهان باعث ریزش ارز شد

آلو بخارا رسمی بخشی از خانواده میوه های هسته دار سالم است و به دلیل غنی بودن از فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی شناخته شده است.

اگر کودک به دلیل یبوست احساس ناراحتی می کند، غذای کودک آلو ممکن است به کاهش درد و بهبود حرکت روده کمک کند. غذای کودک آلو پس از بخارپز و پوره شدن، به طور طبیعی شیرین با طعم ترش است که نوزادان آن را دوست دارند.

فواید آلو و تغذیه آلو آلو سرشار از فیبر است که به رفع یبوست در بزرگسالان و نوزادان کمک می کند. آلو نیز فوق العاده غذایی است که به حمایت از سیستم گوارشی سالم کمک می کند. غذای کودک آلو یک گزینه مغذی برای کودک است زیرا به طور طبیعی حاوی ویتامین A و C است.

ساده ترین و کارآمدترین روش برای تهیه غذای کودک آلو، استفاده از دستگاه غذاساز است که مواد را در یک دستگاه بخارپز کرده و سپس پردازش می کند.

غذای کودک آلو را می توان با بخارپز کردن یا پختن آلوها در قابلمه روی شعله متوسط و سپس جدا کردن هسته ها و مخلوط کردن جداگانه میوه های پخته شده با استفاده از غذاساز، مخلوط کن غوطه وری یا مخلوط معمولی تهیه کرد.

با استفاده از پوست کن سبزیجات، پوست آلوهای رسیده را جدا کنید. اگر آلوها خیلی نرم هستند، می توانید از چاقوی خرد کن و سپس انگشتان خود برای جدا کردن پوست میوه از آن استفاده کنید.

آلوهای خرد شده و آب آنها را به کاسه غذاساز کودک خود اضافه کنید. دستورالعمل های دستگاه خود را دنبال کنید و به اندازه نیاز آب به ظرف بخارپز اضافه کنید.

اگر دستگاه غذاساز ندارید، می توانید آلوها را جداگانه در قابلمه با کمی آب روی شعله متوسط حدود 15 تا 20 دقیقه بخارپز کنید هنگامی که عمل بخار پز تمام شد.

با استفاده از غذاساز، مخلوط کن یا مخلوط کن غوطه ور، مخلوط کنید تا یکدست شود. یا اجازه دهید دستگاه غذای کودک این کار را برای شما انجام دهد، اگر از آن استفاده می کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.