مردی که با خوردن نمک رنگی معدنی به جنون رسید

برخی از مواد غذایی با محتوای نمک رنگی معدنی بالا به هیچ وجه طعم شوری ندارند. بسیاری از غذاهای بسته بندی شده که حاوی مقدار زیادی نمک هستند، دارای مواد دیگری هستند که طعم شور را متعادل می کنند، به طوری که نمک به طور موثر در غذا پنهان می شود.

بعد از ورزش باید نمک بیشتری بخورید یا بنوشید نمک به دو صورت از بدن شما خارج می شود – از طریق ادرار و از طریق تعریق اما این بدان معنا نیست که هر بار که عرق می کنید نیاز به اضافه کردن نمک اضافی به رژیم غذایی خود دارید.

برخی از محصولات، مانند نوشیدنی های ورزشی، به عنوان یک راه خوب برای جایگزینی نمک های از دست رفته پس از تمرین تبلیغ می شوند.

در شرایط معمول، نوشیدنی های ورزشی حاوی الکترولیت برای آبرسانی مجدد فرآیند جایگزینی مایعات و نمک های از دست رفته ضروری نیستند.

آب لوله کشی و مصرف یک رژیم غذایی سالم به جایگزینی مواد مغذی از دست رفته در طول هر فعالیتی کمک می کند. در اینجا می توانید در مورد هیدراتاسیون خوب و نحوه جلوگیری از کم آبی بیشتر بخوانید.

اگر به مدت 90 دقیقه یا بیشتر به طور مداوم ورزش کرده اید، می توان از نوشیدنی های ورزشی برای آبرسانی مجدد استفاده کرد.

اگر به فکر شروع یک رژیم ورزشی جدید و شدیدتر هستید و به این فکر می کنید که چگونه به درستی آب بدن خود را آبرسانی کنید، ایده خوبی است که با پزشک خود در مورد اینکه چگونه ممکن است بر سلامت و نیازهای غذایی شما تأثیر بگذارد صحبت کنید.

اگر فشار خون بالا ناشی از نمک زیاد بود، می توانید بگویید بیش از 30 درصد از بزرگسالان استرالیایی دارای فشار خون بالا هستند و به گفته بنیاد قلب، نیمی از آنها حتی آن را نمی دانند.

اکثر افراد مبتلا به فشار خون بالا هیچ علامتی ندارند، بنابراین مهم است که فشار خون خود را به طور منظم چک کنید. اگر فشار خون بالا دارید، کاهش نمک، همراه با فعالیت بدنی منظم، تعدیل مصرف الکل، ترک سیگار و کاهش استرس ممکن است به مدیریت آن کمک کند و خطر آسیب به بدن شما را کاهش دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.