کلاه لبه دار زمستانی مردانه که سبب صلح بین دو کشور شد

هنگامی که یک افزونه شیک می‌خواهید که به رسمیت فدورا نباشد، اما از کلاه لبه دار زمستانی مردانه لباس‌پوش‌تر باشد، وقت آن است که یک کلاه روزنامه‌نگار انتخاب کنید.

اگرچه این کلاه‌های روزنامه‌فروشی به نام پسران روزنامه‌فروشی که در اوایل قرن بیستم از این مدل کلاه گرد و دکمه‌دار استفاده می‌کردند، نامگذاری شده‌اند، اما کلاه‌های روزنامه‌نگار دیگر فقط برای پسران نیستند – آنها به همان اندازه برای خانم‌ها مد هستند.

یکی از پشم چهارخانه یا چرم عتیقه را امتحان کنید تا به هر لباسی زیبایی بیافزایید. کلاه های روزنامه فروشی اغلب با کلاه های تخت اشتباه گرفته می شوند که یکی دیگر از گزینه های عالی کلاه پشمی است.

اما آنها یکسان نیستند. پرایمر ما را در مورد کلاه روزنامه فروشی در مقابل کلاه تخت بخوانید و به زودی خواهید فهمید که چگونه به راحتی تفاوت را تشخیص دهید.

چگونه آن را بپوشیم: کلاه روزنامه فروشی خود را با یک پیراهن آستین بلند، ژاکت کشمیری، ژاکت نخودی به رنگ سرمه ای، یا کت شتری برای یک لمس کلاسیک بپوشانید.


ممکن است ساده باشد، اما از ابتدایی دور است. کلاه باقالی یکی از جذاب‌ترین و جذاب‌ترین مدل‌های کلاه برای مردان و زنان در هر زمان از سال است.

اما یک حبوبات پشمی گرم برای هوای زمستانی ضروری است، زمانی که در حال برخورد به دامنه کوه یا قدم زدن در خیابان های شهر هستید. فرقی نمی‌کند مدلی متناسب داشته باشید یا سبک‌تر، لوبیاها با موهای بلند، موهای کوتاه، موهای صاف، موهای مجعد یا بدون مو خوب به نظر می‌رسند!

از آنجایی که این «کلاه‌های جورابی» ظاهر ساده‌ای دارند، می‌توانید با رنگ‌های مختلف و همچنین سبک‌های حبوبات خلاقانه خلاقیت به خرج دهید.

چگونه آن را بپوشیم: برای داشتن ظاهری بی دردسر، یک روسری با طرح های روشن و یک کت چرمی براق را ست کنید. برای داشتن ظاهری زیباتر، راهنمای ما را در مورد انتخاب بهترین لوبیا برای هر فصلی از دست ندهید.