کفش کشتی بچه گانه تاول پا را از بین می برد

کفش کشتی بچه گانه و تمرینی از انواع مختلف حرکات پشتیبانی می‌کنند و دانستن این تمایز برای گرفتن بهترین نتیجه از هر تمرین ضروری است.

چه دونده باشید، چه ورزشکار یا هر دو، به تجهیزات مناسب برای حمایت از کار سخت خود نیاز دارید و به شما کمک می کند بهترین احساس را داشته باشید. اما با وجود گزینه‌های بسیار زیاد برای کفش‌های ورزشی در بازار، تعیین اینکه کدام کفش برای هر فعالیتی بهترین است، دشوار است.

ممکن است وسوسه شوید که راحت‌ترین کفش‌های کتانی‌تان را در بیرون از در بگیرید، اما پوشیدن کفش نامناسب برای تمرین می‌تواند خطر آسیب را افزایش دهد.

در حالی که کفش‌های تمرینی متقاطع و کفش‌های دویدن شباهت‌هایی دارند، کفش‌های دویدن بالشتک مناسب مورد نیاز برای مسافت‌های طولانی را فراهم می‌کنند، در حالی که کفش‌های تمرینی طیف بیشتری از الگوهای حرکتی را پشتیبانی می‌کنند.

در اینجا نحوه انتخاب کفش مناسب برای تمرین بعدی آمده است دویدن فواید زیادی برای سلامت جسمی و روانی دارد، از کاهش اضطراب گرفته تا افزایش ظرفیت ریه.

اما برخورد مکرر پاهای شما با زمین نیز می‌تواند بر بدن شما فشار وارد کند و در صورت عدم استفاده از لباس مناسب منجر به آسیب شود.

کفش‌های مخصوص دویدن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که جذب ضربه و پشتیبانی از حرکت رو به جلو را فراهم می‌کنند در حالی که همچنان سبک وزن هستند تا بتوانید در جاده یا مسیر پرواز کنید.

آنها دارای بالشتک میانی و پشتیبانی قوس بیشتری نسبت به کفش های آموزشی هستند که می تواند در برابر آسیب های ناشی از استفاده بیش از حد مانند شکستگی های استرسی محافظت کند.

ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما کفش های مخصوص دویدن به طور خاص برای دویدن طراحی شده اند، بنابراین هنگام دویدن باید آنها را بپوشید.

تنها استثنا در صورتی است که مسافت های کوتاهی را روی تردمیل می دوید تا قبل از تمرین با وزنه بدن خود را گرم کنیداگر کمتر از یک مایل می دوید، می توانید کفش های متقاطع خود را بپوشید.

اگر مسافت های طولانی تری را در جاده یا تردمیل می دوید، یک جفت کفش سبک وزن برای دویدن در جاده انتخاب کنید. اگر در خارج از منزل می دوید، باید یک جفت کفش دویدن دنباله دار داشته باشید که در زمین های ناهموار محافظت بیشتری می کند.