کارخانه تولید عسل طبیعی تهران به دلیل تورم های پی در پی ورشکست شد

عسل طبیعی تهران را می توان به دو صورت تعریف کرد. عسل خام واقعی مستقیماً از کندوی زنبور عسل می آید. بدون افزودن حرارت بسته بندی و مصرف می شود. عسل خام تجاری هنوز کمی فرآوری شده است، اما کمتر از عسلی که به عنوان خام برچسب گذاری نشده است.

تولیدکنندگان بیشتر عسلی را که در فروشگاه های مواد غذایی پیدا می کنید، پردازش می کنند. حرارت دادن عسل به بهبود رنگ و بافت کمک می کند و هر گونه تبلور ناخواسته را از بین می برد. اما بسیاری از آنتی اکسیدان ها و باکتری های مفید نیز در این فرآیند حذف یا از بین می روند.

اگر علاقه مند به امتحان عسل سفید خام هستید، آن را از یک تولید کننده معتبر محلی خریداری کنید.

در اینجا برخی از مزایای سلامتی عسل سفید خام ارائه شده است.

عسل خام حاوی آنتی اکسیدان هایی به نام فلاونوئیدها و ترکیبات فنلی است. عسل سفید نیز حاوی چنین آنتی اکسیدانی است. آنتی اکسیدان ها به محافظت از بدن در برابر آسیب سلولی ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کنند.

رادیکال های آزاد به روند پیری کمک می کنند. آنها همچنین ممکن است خطر ابتلا به بیماری های مزمن مانند سرطان و بیماری قلبی را افزایش دهند. مطالعات منبع معتبر نشان می دهد که پلی فنول های موجود در عسل، به ویژه عسل طبیعی خام، ممکن است در پیشگیری از بیماری قلبی نقش داشته باشد.

اگر به دنبال جایگزینی برای شکر هستید، عسل راه سالم تری برای ارضاء دندان شیرین شما و در عین حال دریافت آنتی اکسیدان های اضافی در رژیم غذایی شما ارائه می دهد. عسل های سفید طعم ملایمی دارند و برای پخت و پز یا میان وعده ایده آل هستند.

می توان از عسل به عنوان سرکوب کننده سرفه استفاده کرد. همچنین به عنوان یک درمان گلو درد استفاده می شود. دفعه بعد که دچار سرفه یا سرماخوردگی شدید، سعی کنید عسل را به چای داغ با لیمو اضافه کنید.

مطالعه‌ای در مجله طب مکمل و جایگزین منبع مورد اعتماد نشان داد که برای درمان سرفه، عسل به اندازه دکسترومتورفان، یک ترکیب رایج داروهای سرفه بدون نسخه، موثر است. همچنین می توانید 1 یا 2 قاشق چایخوری عسل خام را با قاشق میل کنید.