پیدا شدن انباری از سرویس غذاخوری چینی مقصود که در آن شمش بود

پس از بررسی صدها مجموعه سرویس غذاخوری چینی مقصود در فروشگاه‌ها و آنلاین، برای آزمایش به‌روزرسانی سال 2019 خود را روی 30 تنظیمات مکان قرار دادیم و از 15 کارمند Wirecutter دعوت کردیم تا آنها را در آشپزخانه آزمایشی شهر نیویورک خود ارزیابی کنند.

برای جلوگیری از تحت تأثیر قرار گرفتن تست‌کننده‌های ما تحت تأثیر نام‌های تجاری، علامت سازنده را در پایین هر قطعه پوشاندیم.

ما ظروف غذاخوری را بر اساس وزن، اندازه، شکل و طراحی کلی آن قضاوت کردیم از آنجایی که سایه ظروف سفید به طور چشمگیری از مجموعه ای به مجموعه دیگر متفاوت است، ما همچنین رنگ و روشنایی هر کدام را مقایسه کردیم.

به طور کلی، ظروف غذاخوری که رنگ آبی یا خاکستری داشتند نسبت به ظروف خامه ای یا سفید روشن برای آزمایش کنندگان ما جذابیت کمتری داشتند. سپس هر قطعه را زیر نور بررسی کردیم تا ایرادهایی مانند لبه های ناهموار، لعاب چکه یا ناسازگار، فرورفتگی، خراشیدگی یا فرسودگی را بررسی کنیم.

پس از اینکه پنل آزمایشی ما به محدود کردن لیست کمک کرد، از هر یک از مجموعه‌های دارای رتبه برتر یک بشقاب برداشتیم و آن را با چنگال و چاقو 50 بار خراش دادیم تا ببینیم آیا ظروف به لعاب آسیب رسانده یا آثار فلزی باقی مانده است.

در نهایت، ما یک لیوان یا فنجان چای را از هر یک از انتخاب هایمان در یخچال قرار دادیم و هر کدام را با آب جوش پر کردیم تا ببینیم آیا تغییر شدید دما باعث شکستن آنها شده است یا خیر. هشدار اسپویلر: تمام ظروف غذاخوری پس از انجام هر دو آزمایش سالم ماندند.

شما یک ست ارزان اما شیک از ظروف غذاخوری چینی با طراحی کلاسیک می خواهید که کیفیت عالی نسبت به قیمت داشته باشد.

چرا عالی است: آزمایش کنندگان ما ظروف غذاخوری Crate and Barrel Aspen را به دلیل خطوط تمیز و طراحی ساده آن دوست داشتند.

قابل توجه است که این مجموعه با مشکلات اکثر ظروف غذاخوری در این بازه قیمتی، مانند لبه‌های بشقاب نازک، لعاب قطره‌ای و حفره‌ای گرفتار نشده است.

اگرچه ما ناهماهنگی های بسیار جزئی را در سطح لعاب مشاهده کردیم، کیفیت این مجموعه بسیار بیشتر از قیمت پایین آن است. یکی از آزمایش کنندگان ما اظهار داشت که آسپن یک مجموعه واقعاً زیبا با لعاب یکنواخت و وزن مناسب است.