پوشیدن حوله کلاه دار ماندگار در خیابان در اروپا الزامی شد

بهترین ماده برای یک حوله کلاه دار ماندگار پارچه نخی است، زیرا تعادل بهینه جذب، نرمی و تنفس را فراهم می کند. پنبه حوله کودک ضد رطوبت نیز سبک وزن است و به طور طبیعی ضد حساسیت است، بنابراین کمتر احتمال دارد که مانع تنفس یا تحریک پوست شود.

با در نظر گرفتن راحتی و ایمنی بسته گرانبهای شادی شما، حوله نوزاد کلاهدار که در Parachute پیدا خواهید کرد از 100% پنبه ترکی با منگنه بلند ساخته شده است. این منسوجات درجه یک با اندازه گیری تنها 380 گرم در هر متر مربع، فوق العاده سبک وزن و در برابر پوست ملایم است.

همه خانواده‌ها متفاوت هستند، بنابراین تعداد حوله‌های مورد نیاز شما بستگی به تعداد دفعات حمام کردن فرزندتان، تعداد تصادفات بعد از حمام و دفعات شستشوی لباس‌ها دارد.

با این حال، دو تا چهار حوله نوزاد کلاهدار کافی است. خوشبختانه، قیمت یک حوله کودک در بیشتر موارد کمتر از یک حوله سایز کامل است، بنابراین نیازی نیست که هنگام تهیه جوراب آنقدر هزینه کنید.

چند بار برای شستن حوله های کودک از آنجایی که نوزادان و نوزادان هنوز زمانی برای توسعه سیستم ایمنی خود نداشته اند، مهم است که همیشه آنها را در یک حوله تمیز بپیچید. در چند ماه اول، شما ممکن است فقط به صورت هفتگی حمام کنید، در این صورت، فقط یک بار در هفته باید حوله آنها را بشویید.

وقتی کودک شما شروع به خزیدن در اطراف و در نهایت راه رفتن می کند، می توانید انتظار داشته باشید که در طول روز کثیف تر شود و به حمام های مکرر نیاز داشته باشد.

در آن مرحله، لزوماً لازم نیست بعد از هر حمام از یک حوله تازه شسته شده استفاده کنید. با این حال، شستن حوله پس از هر سه تا پنج بار استفاده، یک قانون خوب است.

مانند بقیه لباس‌های شست‌وشوی کودک، صابون مایع ملایم هنگام شستن حوله حمام کلاهدار کودک بهترین است برای تمیز کردن روزانه، آب سرد بهترین است. اما اگر حوله در اثر تصادف کثیف شد یا به هر دلیل دیگری نیاز به ضدعفونی داشت، بار را روی چرخه گرم یا گرم اجرا کنید.