پوشیدن جوراب مردانه پاما حمله ی سکته قلبی را کم کرد

خوابیدن با جوراب مردانه پاما می تواند گردش خون را بهبود بخشد. با این حال، اگر جوراب هایی که می پوشید بیش از حد فشرده و تنگ باشد، می تواند باعث کاهش جریان خون شود. اگر جوراب‌های شما قابل تنفس نیستند، می‌تواند از انتشار گرما از بدن شما جلوگیری کند.

عدم رعایت بهداشت ممکن است با پوشیدن جوراب در شب نیز رخ دهد. اگر شب‌ها جوراب می‌پوشید، بهتر است مطمئن شوید که جوراب‌ها قابل تنفس و تمیز و تازه هستند پوشیدن جوراب های تازه و گشادتر می تواند از ایجاد بو و عفونت جلوگیری کند.

در هنگام بیداری، دمای بدن انسان 98.6 درجه فارنهایت است، حدود نیم درجه بدهید یا بگیرید. دمای بدن معمولاً زمانی که برای خواب آماده می شود کاهش می یابد.

گرم کردن پاها با پوشیدن جوراب، استفاده از بطری آب گرم یا استفاده از حمام گرم پا قبل از خواب ممکن است به کاهش دمای مرکزی بدن کمک کند و به شما کمک کند سریعتر به خواب بروید.

اگر ترجیح می دهید از محصولات غیر حیوانی استفاده کنید، جوراب های تخت خواب نخی گزینه ای عالی هستند. پنبه به پوست شما اجازه تنفس می دهد، رطوبت را از بین می برد و به تنظیم دمای بدن کمک می کند تا بتوانید خواب خوبی داشته باشید.

ترمه یک ماده نرم، نرم و طبیعی است که گزینه ای عالی برای جوراب های قبل از خواب است. الیاف نازک آن را به یک ماده متراکم تبدیل می کند و اجازه می دهد هوای کمتری از آن عبور کند.

این به گرم نگه داشتن پاها کمک می کند و به پوست اجازه تنفس می دهد. ترمه هشت برابر گرمتر از پشم است. اگر از سردی پا رنج می برید، جوراب های ترمه ارزش سرمایه گذاری را دارند.

اگر می خواهید در رختخواب جوراب بپوشید، پشم مرینو یکی دیگر از گزینه های برتر است. الیاف ضخیم هستند تا پاهای شما را گرم نگه دارند، اما اجازه می دهند هوای کافی از آن عبور کند تا در صورت نیاز شما را خنک کند.

به علاوه، پشم مرینو نرم‌تر از پشم معمولی است، بنابراین آنقدرها خارش ندارد و برای مبارزه با بوها و از بین بردن رطوبت عالی است.