پسر بچه ای که با کفش عمده در مشهد برای پرنده اش لانه ساخت

کفش عمده در مشهد و کفش های پیاده روی ویژگی های مشابهی دارند که آنها را برای فعال بودن ایده آل می کند. در حالی که کفش های دویدن به گونه ای طراحی شده اند که برای نیازهای سخت دویدن بادوام باشند، اما به عنوان کفش های پیاده روی نیز عالی هستند.

ویژگی هایی که کفش های دویدن را برای دویدن ایده آل می کند، آنها را برای پیاده روی نیز عالی می کند:

در حالی که بیشتر کفش‌های دویدن مقدار زیادی لاستیک روی زیره ارائه می‌کنند که اغلب کشش را در پیاده‌رو افزایش می‌دهد، معمولاً به‌طور خاص برای مقاومت در برابر لغزش رتبه‌بندی نمی‌شود. مشخصات کفش را بررسی کنید تا ببینید آیا از نظر مقاومت در برابر لغزش روی سطوح دیگر، مانند کاشی یا کف محل کار، و در برابر آب، روغن و صابون رتبه بندی شده است یا خیر.

با این حال، هر کفشی که انتخاب می کنید، مهم است که مناسب آن را پیدا کنید.

کفش های شما چه کفش های پیاده روی و چه کفش های مخصوص دویدن باید به اندازه یک شست فاصله بین انتهای انگشت شست پا و جلوی کفش داشته باشند. آنها همچنین باید به اندازه کافی گشاد باشند که پاهای شما روی دو طرف کفش نریزد. اگر چنین کردند، اندازه های گسترده را امتحان کنید.

پیاده روی و دویدن فعالیت های بسیار مشابهی هستند با یک تفاوت بزرگ: زمان صرف شده در هوا.

در حالی که دوندگان می دوند، برای لحظه ای کوتاه هر دو پا را همزمان در هوا خواهند داشت. در طول چرخش از پا به پا اتفاق می افتد. این کسری از ثانیه در هوا به این معنی است که یک دونده در هنگام فرود در مقایسه با یک واکر استرس بیشتری به بدن خود وارد می کند.

از طرف دیگر، واکرها همیشه حداقل یک پای خود را روی زمین دارند. از آنجایی که واکرها در طول گردش خود در هوا نمی روند، استرس کمتری نسبت به دونده ها روی بدن آنها وارد می شود.

اما اجازه ندهید شدت کمتر پیاده روی شما را فریب دهد – پیاده روی برای ورزش فواید زیادی برای سلامتی دارد، مانند کاهش عوامل خطر قلبی مانند کلسترول بالا، فشار خون، دیابت، چاقی، سفتی و التهاب عروق و استرس روانی. به علاوه، درست مانند دویدن، پیاده روی نیز راهی عالی برای قطع برق و کاهش استرس است.