پخش عمده مانتو اسپرت چهارخانه

یکی از انواع مدل مانتو و شال بنفش برای کسانی که مانتوهای در سبک اسپرت را می‌پسندند مانتو اسپرت چهارخانه است. این مدل مانتو در رنگ بندی‌های متنوع و طرح‌های مختلف در بازار دیده می‌شود. انواع پارچه‌های چهار خانه با طرح‌های ریز و متوسط و درشت توانسته است سلیقه های مختلف را راضی کند. پخش عمده مانتو اسپرت چهار خانه توسط گارگاه‌های تولیدی پوشاک در سراسر کشور صورت می‌گیرد.

پخش عمده مانتو اسپرت چهارخانه

همه چیز درباره انواع مانتو ساتن

همه چیز درباره انواع مانتو ساتن مانتو ساتن و شال موهر دورو از آن دسته مانتوهایی است که به دلیل جلوه بسیار زیبایی که دارد بیشتر کاربرد مجلسی دارد. مانتوهایی که با پارچه ساتن طراحی و تولید می‌شوند به لحاظ طرح و رنگ و مدل تنوع بالایی دارند. برخی از افراد مانتو بلند مجلسی ساتن را می‌پسندند و برخی مانتوها کوتاه‌تر که هر کدام از این مانتوها ویژگی های زیبایی شناختی خاص خودشان را دارند.

برای مانتوهایی که از جنس ساتن تولید می‌شود پارچه های طرح دار و یا بدون طرح انتخاب می‌شود و افراد با سلیقه‌های مختلف می توانند جنس مات و یا براق این پارچه‌ها را انتخاب نمایند. تن پوش این مانتوها بسیار عالی است و هر بانویی را مجاب می کند که برای انواع مجالس یک مانتوی ساتن مرغوب خریداری نماید. آنچه که در مورد استفاده از مانتوهای ساتن حائز اهمیت می‌باشد این است که مانتوهای ساتن ابریشمی برای شستشو حتما باید به خشکشویی سپرده شوند تا آسیب نبینند.

قیمت تولیدی مانتو اسپرت چهارخانه

قیمت تولیدی مانتو اسپرت چهارخانه خریداران مانتو اسپرت چهار خانه همیشه گوشه چشمی به قیمت این محصول نیز دارند و یکی از معیارهای انتخاب این مانتو قیمت مناسب آن است. این مدل مانتو در بازار ممکن از تنوع قیمت بالایی داشته باشد زیرا عوامل مختلفی در قیمت این کالا تاثیر گذار است. یکی از مهمترین عوامل موثر در قیمت این مانتو کیفیت پارچه مصرفی در تولید آن است و در واقع هرچه پارچه مرغوب‌تر باشد و دوام بیشتری داشته باشد قیمت بالاتری نیز دارد.

عامل دیگری که در قیمت گذاری مانتو چهار خانه مورد توجه قرار می‌گیرد کیفیت دوخت و تولید آن است و طبیعتا مانتویی که با دقت بیشتری دوخته شده باشد و خیاطان ماهرتری روی مدل و الگوی آن کار کرده باشند،تن پوش بهتری داشته و قیمت آن نیز کمی افزایش خواهد یافت. اما چیزی که بیشتر از همه قیمت مانتو را تحت تاثیر قرار می‌دهد محل خرید این محصول است.

امروزه تولید مانتو در بهترین کارگاه های تولید پوشاک انجام می شود و با قیمت مناسب به بازار عرضه می‌شود. درصورتی که مانتو از تولید کننده خریداری شود قیمت فوق‌ العاده کمتری خواهد داشت زیرا قیمت تولیدی به دلیل تولید انبوه و کاهش هزینه‌های تولید و همچنین حذف واسطه‌ها به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.