پخش عمده مانتو اداری رنگ یشمی

مانتو ها جزء یکی از پوشش اصلی بانوان کشور های اسلامی به حساب می آید و مدل ها و طرح های مختلفی دارند که یکی از پر کاربرد ترین آن ها مانتو اداری است.

مرکز پخش عمده مانتو اداری رنگ یشمی، بهترین و با کیفیت ترین مانتو ها را در سایز بندی کامل و رنگ های خاص و مدل های جدید و کاملا به روز با دوخت های صنعتی تمیز و شیک با قیمت های عمده فروشی و کاملا منصفانه و معقولانه به مشتریان خود عرضه می کنند.

پخش عمده مانتو اداری رنگ یشمی

کیفیت انواع مانتو اداری رنگ یشمی

کیفیت انواع مانتو اداری رنگ یشمی در این قسمت می خواهیم به بررسی کیفیت های انواع مانتو های اداری رنگ یشمی بپردازیم:

مانتو های ادارای با چرخ های صنعتی و بزرگ دوخته می شوند و این چرخ ها بسیار دقیق و منظم کار خود را انجام می دهند و بدین صورت مانتو ها بسیار تمیز و شیک دوخته می شوند و هیچ گونه جمع شدگی در هیچ جای پارچه به چشم نمی خورد و بسیار تمیز دوخت ها بهم متصل است و نتیجه نهایی شامل مانتو های اداری با کیفیت است.

پارچه های استفاده شده برا یاین مانتو ها مختلف بوده و شامل فاستونی نخی، کتان نخ و لنین می باشد که تمامی این پارچه ها نخی و سبک هستند و برای محیط های اداری که مدت زمان طولانی مانتو ها به تن می باشند، مناسب می باشد و شخص با استفاده از این ها احساس راحتی و سبکی خواهد داشت.

توزیع ویژه مانتو اداری رنگ یشمی

توزیع ویژه مانتو اداری رنگ یشمی مرکز ویژه توزیع مانتو ادارای رنگ یشمی، بهترین و با کیفیت ترین مانتو ها را در سایز بندی کامل و مدل های جدید اداری و استاندارد با قوانین جامعه با رنگ بندی های شاد و تیره و اکسسوری های استفاده شده ای چون زیپ و دکمه های فلزی و پلاستیکی با قیمت های کاملا منصفانه و معقولانه به مشتریان و متقاضیان خود عرضه و ارائه می نمایند.

قیمت مانتو اداری به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا به بررسی دو مورد اصلی آن ها می پردازیم:

اولین عامل تعیین کننده قیمت جنس پارچه ها می باشد که هر چه میزان نخ در پارچه های بیشتر باشد و در طبقه بندی پارچه های لنین و کتان نخ باشند نسبت به سایر پارچه ها چون فاستونی قیمت بیشتری داشته و گران تر هستند.

دومین عامل موثر در قیمت مانتو ها اندازه و قد آن ها است. هر چه قد مانتو ها بلند تر باشد و همچنین سایز آن ها بزرگ تر باشد و در دسته بندی پلاس سایز ها قرار بگیرند، پارچه بیشتری در دوخت مصرف می شود و بدین صورت قیمت نهایی مانتو ها افزایش یافته و گران تر می شوند.