نمایشگاه کاردستی های ساخته شده از فوم و یونولیت سقفی توسط دانش آموزان

امروزه با توجه به اهمیت محیط زبست همواره در تلاش هستند تا فوم سقفی تولید گردد که به محیط زیست آسیبی وارد نکند.
اصل مهندسی سبز دستورالعملی را برای دانشمندان و مهندسان با هدف طراحی مواد، محصولات، فرآیندها و سیستم های جدید که برای سلامت انسان و محیط زیست مضر هستند، ارائه می دهد.
این اصول برای کاربرد گسترده، از ساخت ترکیبات شیمیایی تا معماری شهری، در نظر گرفته شده است. برخی از مثال‌ها عبارتند از: «طراحان باید تلاش کنند تا اطمینان حاصل کنند که همه ورودی‌ها و خروجی‌های مواد و انرژی تا حد امکان ذاتاً غیرخطرناک هستند»، «اجزای سیستم باید به‌جای فشار دادن ورودی از طریق استفاده از انرژی و مواد، خروجی شوند.
امروزه مطلع شدن از قیمت یونولیت سقفی شاهرود و سایر محصولات به روش های آسانی از جمله روش اینترنتی صورت می پذیرد.
امحصولات چند جزئی باید برای یکسان سازی مواد تلاش کنند تا جداسازی قطعات و حفظ ارزش را افزایش دهند. در زمینه کف سازی پلیمری، استفاده از اصل 1 نیاز به حذف تدریجی پلی اورتان به دلیل سمیت دی ایزوسیانات ها را پشتیبانی می کند.
فوم
کاربرد اصل 5 را می توان با استفاده از نیروهای برشی برای تقویت هسته سلولی مثال زد، که در آن وجود برش بالا فاز گاز را از حفره جامد بیرون می کشد، همانطور که در بخش 4.3 بحث خواهد شد.
برای داشتن مناسبترین قیمت فوم در زمان خرید می توانید خرید خود را از کارخانه های تولید کننده و به صورت مستقیم انجام دهید.
هدف اصل 9 به حداقل رساندن استفاده از مواد افزودنی است. برای فهرست کامل اصول و جزئیات آنها، خواننده به آناستاس و زیمرمن مراجعه می کند.
همانطور که توسط نویسندگان هر دو چارچوب بیان شده است، چشم انداز C2C مسیر را برای “چه کار کنم؟” تعیین می کند در حالی که 12 اصل مهندسی سبز پاسخ می دهند “چگونه این کار را انجام دهم؟” به این معنا، از آنها برای تعریف نیازهای تحقیقاتی برای توسعه فوم های عایق برای اقتصاد دایره ای استفاده می شود.
برای تعیین قیمت فوم سرد درجه یک می توان موارد مختلفی از جمله نرخ ارز را در نظر داشت.
هدف این مقاله شناسایی نیازهای تحقیقاتی و استراتژی‌های بالقوه برای توسعه فوم پلیمری از منظر اقتصاد دایره‌ای است، که در آن معنای چشم‌انداز اقتصاد دایره‌ای برآورده کردن معیارهای توصیف‌شده در بخش 2 است.
  • منابع:
    1. Developing Insulating Polymeric Foams: Strategies and Research Needs from a Circular Economy Perspective
  • تبلیغات: 
    1. بلند ترین سفره های یکبار مصرف را از کجا بخریم؟
    2. چندین ویژگی فیزیکی به شناسایی بوقلمون های وحشی نر و ماده کمک می کند
    3. هزینه تعمیر ماشین اصلاح در سال جدید
    4. با فندق در مدت یک هفته به اندام دلخواه خود برسید