نرخ صادراتی مانتو مجلسی چاک دار

مانتوهای مجلسی چاک دار مانتوهایی است که اندازه آن یا تا سر زانو بوده و یا تا روی مچ پا می باشد. کمر آن تنگ و جنس آن نسبتا ضخیم است و به علت مجلسی بودن، پارچه آن یا از رنگ های روشن با طرح ساده و یا رنگ بندی های متنوع و دارای طرح و نقش می باشد. در این مقاله، نرخ صادراتی مانتو مجلسی چاک دار، فروش مانتو و تولید مانتو همراه با نحوه دوخت آن مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

نرخ صادراتی مانتو مجلسی چاک دار

نحوه دوخت انواع مانتو مجلسی

نحوه دوخت انواع مانتو مجلسی

مانتو پوششی است که بانوان ایرانی برای آن اهمیت زیادی قائل می باشند چرا که پوشش بیرونی هر خانمی مانتوی اوست که با تنوع بسیار زیاد رنگ، مدل، طرح و سایز همراه است.

مانتوهای موجود در بازار به تناسب نوع پارچه، کاربرد، فصول سال، شرایط جوی و آب و هوایی، سلیقه های متعدد و قیمت از دوخت متفاوتی برخوردارند. البته نا گفته نماند که تولید اولیه مانتو در تولیدی های این محصول به صورت عمده و با تعداد بالا که منظور برش های این محصول است با چرخ خیاطی های صنعتی تقریبا به صورت یکسان انجام می شود اما با این حال، آنچه بر تهیه و دوخت مانتوهای مجلسی چاک دار تاثیر می گذارد، مدل و طرحی است که قرار است برای برش این مانتوها اِعمال گردد.

خیاطان حرفه ای صرفا با در اختیار داشتن مدل مد نظر بدون الگو کار برش و دوخت مانتوهای مجلسی را انجام می دهند، حال آن که خیاطان کم تجربه تر و تازه کار، علاوه بر در اختیار داشتن طرح و مدل پیشنهادی، الگو یا ژورنال مانتوهای مجلسی را نیز در کنار خود و در حین تولید دارند.

دوخت مانتوهای مجلسی چاک دار یکی از ساده ترین انواع دوخت برای مانتوهای مجلسی است چرا که به دلیل وجود جاک بلندی که تا نزدیکی های کمر مانتو در قسمت جلوی مانتو از پایین تا بالا ادامه دارد، دوخت کمتری دارد و تنها دوخت آن به سر شانه ها، برش یقه و تنگی یا گشادی آستین های آن مربوط می شود.

لازم به ذکر است که هرچقدر پارچه مورد استفاده ضخیم تر باشد، چرخ ها و دستگاه های برش و دوخت حرفه ای تر با قدرت بیشتری مورد نیاز است.

فروشگاه عمده مانتو مجلسی چاک دار

فروشگاه عمده مانتو مجلسی چاک دار

عمده فروشی مانتوهای مجلسی چاک دار همان مراکز توزیع و عرضه این محصول است که محصولات مانتو مجلسی چاک دار خود را با نرخی نزدیک به نرخ تولید و در تعداد زیاد در اختیار فروشندگان و نمایندگان عرضه انواع مانتوهای مجلسی قرار می دهد.

این عمده فروشی ها اغلب به شیوه حضوری و گرفتن سفارش از طریق تلفن فعالیت دارند اما برخی از آنها علاوه بر آنچه گفته شد، دارای پایگاه های اینترنتی جهت توزیع کالای خود نیز می باشند.