نرخ صادراتی مانتو اداری چاکدار

تمامی بانوان در تمامی سرزمین های مختلف اسلامی، از روی علاقه و یا به ناچار مجبور به استفاده از مانتو، روسری و چادر به عنوان حفظ حجاب اسلامی هستند. از آنجایی که اکثر بانوان شاغل هستند یا بدون در نظر گرفتن این موضوع بهتر است بگوییم چون همه ی بانوان از این پوشش در جامعه استفاده می کنند و همیشه به آن نیاز دارند از این رو، طراحان مد همیشه به دنبال دوخت این کالا با تنوع بیسار هستند تا بانوان از یکنواختی آن ها احساس کلافگی نداشته باشند. مانتو اداری چاکدار یکی از مدل های محبوب مانتوهای اداری است.

نرخ صادراتی مانتو اداری چاکدار

اطلاعاتی درباره کیفیت پارچه مانتو

اطلاعاتی درباره کیفیت پارچه مانتو از آنجایی که همه ی ما به نوع پوشش خود حساسیم و به خوش پوش بودن اهمیت می دهیم، تولید کنندگان انواع پوشاک زنانه به خصوص تولیدی هایی که در زمینه ی مانتو فعالیت می کنند همیشه به دنبال تنوع در مدل و کیفیت پارچه های مصرفی هستند. این بازار رونق زیادی دارد و بسیار پر سود است زیرا بانوان دست کم به طور میانگین هر سال دومانتو خریداری می کنند. مانتو نیز به عنوان یکی از اصلی ترین و پرفروش ترین انواع پوشاک، با توجه به فصول گرم و سرد سال از پارچه های خنک و گرم برای دوختن آن استفاده می کنند.

مانتو ها بر حسب در نظر گرفتن سن و سال های مختلف با پارچه های ساده و طرح دار دوخته می شوند که هر یک از آن ها نیز دارای جنس های متفاوتی هستند. مانتوهای نخی برای فصول گرم سال و شهرهایی که گرم و خشک هستند بسیار مناسب اند اما بهتر است بدانید معایبی هم دارند. این پارچه ها بالافاصله چروک می شوند و برای مراسم، مهمانی و محیط کار مناسب نیستند. بانوان چادری بیشتر راغب به خرید این جنس از مانتوها هستند.

اما برای مانتو های اداری بهتر است از پارچه های کرپ استفاده کنید. مانتوهای که با این پارچه دوخته می‌شوند هم خنک و راحت هستند و به سادگی چروک نمی شوند. علاوه بر این خوش دوخت نیز هستند و استایلی شیک برایتان به ارمغان می آورند. پس در انتخاب مانتوهای ادرای به این نکات توجه کنید که جنس پارچه به گونه ای باشد که چروک نشود، آب رفت نداشته باشد و از همه مهم تر با شست و شوی مکرر آسیب نبیند.

فروش عمده مانتو اداری چاکدار

فروش عمده مانتو اداری چاکدار اما از کجا مانتوی ادرای تهیه کنیم که تمام خصوصیات ذکر شده در بالا را داشته باشد؟ مزون وسوسه با فروش انواع مانتو های مجلسی، معمولی، تابستانه، زمستانه و فروش مانتو ادرای سعی در جلب رضایت شما عزیزان دارد. قیمت های این مجموعه با توجه به کیفیت عالی گارچه های به کار برده شده بسیار مناسب است. برای دیدن انواع مدل ها و خرید می توانید از طریق صفحات مجازی با ما در ارتباط باشید.