مرکز پخش مانتو مجلسی جدید زنانه

در زمان حاضر افراد زیادی مانتو را جایگزین چادر و دیگر پوشش ها می کنند مانتو، یکی از پوشش هایی است که خانم ها اهمیت زیادی به آن می دهند و برایشان بسیار مهم است مانتویی که می پوشند از چه جنسی باشد.چیزی که امروزه در تن بسیاری از افراد می بینیم مخصوصا در مجالس، مانتو مجلسی می باشد که جنس پارچه و مدلش با مانتو های معمولی و اداری متفاوت است امروزه برای تهیه ی مانتو مجلسی جدید زنانه می توان به پارچه فروشی های بزرگ که تنوع پارچه ها بسیار زیاد است مراجعه کرده. تولید کنندگان سعی می کنند که تمام دقت خود را هنگام کار روی مانتو مجلسی گذاشته و مانتو را به بهترین نحو بدوزند.

مرکز پخش مانتو مجلسی جدید زنانه

مشخصات انواع مانتو مجلسی

مشخصات انواع مانتو مجلسی معمولا برای مانتو های مجلسی از پارچه های تکه دوزی شده و یا خامه دوزی و سنگ دوزی شده ویا از پارچه هایی که نقش های برجسته دارند و بسیاری از پارچه های دیگر کمک می گیرند. تولیدی ها معمولا از پارچه های گران قیمت برای تولید مانتو مجلسی استفاده می کنند و ساعت ها بر روی ان پارچه کار می کنند مثلا سنگ دوزی می کنند و یا گل های برجسته و نقش و نگار هایی بر روی پارچه ایجاد می کنند. و پارچه های منجوق دار و گیپور کاربرد زیادی در تولید دارند. و معمولا در تولید مانتو مجلسی جدید از رنگ های گرم مثل قرمز و یا رنگ های ترکیبی قرمز و مشکی و دیگر رنگ ها استفاده می کنند. نکته ای که در اینجا مهم است این است که دوخت مانتو بسیار حائز اهمیت است و خیاطی که مانتو مجلسی را می دوزد باید در کار خود تبحر داشته و استاد باشد و چنس پارچه مانتو طوری باشد که به راحتی چروک نشود و در تن حالت ایستایی داشته باشد و بیش از ۷۰ درصد مانتو های مجلسی، و به صورت جلو باز و بدون دکمه دوخته می شوند.

بازار فروش مانتو مجلسی جدید زنانه

بازار فروش مانتو مجلسی جدید زنانه بازار فروش مانتو های مجلسی بسیار بسیار عالی می باشد زیرا چیزی که امروزه اهمیت دارد ظاهر شیک و آراسته است و برخی ها بر این باورند که شخصیت افراد را می توان از طریقه ی لباس پوشیدنشان متوجه شد و کسی که مانتو ی مجلسی و گران قیمت می پوشد پس فردی با شخصیت است. و بخی ها یک مانتو را در چند مجلس به تن نمی کنند و دوست دارند از مانتو های دیگری استفاده کنند مانتو ارزان ولی در عین حال شیک و مجلسی باشد و با توجه به قیمت نسبتا زیادی که مانتو های مجلسی دارند این مشکل وجود دارد و میانگین قیمت ان ها معمولا از رده ۳۰۰ الی۱۵۰۰ می باشد.