مرکز عرضه مانتو مزونی بهاره

از مراکز عرضه مانتو مزونی بهاره و مانتو زنانه جدید می توان به نمایندگی های تولید و فروش و عرصه اشاره نمود که مانتو ها با قیمتی مناسب و ارزان زیر سطح قیمت بازار به فروش رسانده می شوند که نمایندگی ها وظیفه عرضه مانتو های مدرن را له کشور های خارجی مثل ترکیه، ارمنستان، آذربایجان و غیره را نیز بر عهده می گیرند که این خود می تواند ترز اوری خوبی را نصیب کشور نماید و می تواند سود اوری خوبی را به عرضه کنندگان ببنشد در صورتی که به مغازه داران و بازاریان عرضه گردد.

مرکز عرضه مانتو مزونی بهاره

آشنایی با طرح مانتو بهاره

آشنایی با طرح مانتو بهاره

مانتو بهاره و مانتو اداری جدید نمونه مانتو های بسیار شیک و مدرن می باشد که از استقبال بی نظیر افراد از داخل و خارج از کشور به دنبال دارد و در انواع نقش ها و طرح و مدل ها دوخت و دوز می گردد و می توان از طرح های مانتو بهاره به حالت سنتی ان اشاره نمود.

طرح سنتی بسیار زیبا و شیک می باشد که دا ای نقش های مربع و اشکال های زیبا در طیف گسترده ای از نخ ها دوخته می شود و طرح فانتزی نمونه طرح های دیگر می باشد که در انواع رنگ های جذاب و شیک تولید می گردد که دارای نوشته ها و نقش های کارتونی می باشند.

ماتنو گل دار که در پا چه های مختلف دوخته می سود و گل های ریز و درشت می توان دوخت که زیبایی مانتو به وسیله این گل ها لسیار زیبا می شود و در انواع مانتو های زیر زانو و بالای زانو و حتی جلو باز، دکمه ای، زیپ دار تولید می شود.

تولیدکننده مانتو مزونی بهاره

تولیدکننده مانتو مزونی بهاره تولید کننده انواع مانتو مزونی بهاره که در کارخانه جات تولیدی اقدام به تولید بهترین مانتو های تابستانی و بهاره می نمایند که در این تولیدی ها با بهره گیری از بهترین مواد اولیه و مرغوب ترین پارچه ها کمک گرفته می شود و با کمک چندین پرسنل مجرب و کار بلد به وسیله چرخ خیاطی ها و دستگاه های پیشرفته اقدام به تولید مانتو می نمایند.

تولید کنندگان علاوه بر کمیت به کیفیت محصولات توجه ویژه و خاصی می نمایند و آنان در قیمت گذاری مانتو ها انصاف را به طور تمام و کمال رعایت می نمایند تا هر قشر از افراد جامعه بتوانند بر اساس میزان بودجه و در امد خود خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهند.

تولید کننده وظیفه صادرات محصولات تولیدی را نیز برعهده می گیرند که باعث تبدیل ریال ایران به دلار خارجی می شود و تولید کننده تمامی استاندارد های لازم را برای تولید بهترین مانتو ها در نظر می گیرند تا بر اساس فرم بدن خانم ها دوخت و دوز نمایند.