مرکز تولید مانتو مجلسی چند تیکه

با استقبال مصرف کنندگان از مانتو مجلسی چند تیکه و شال بنفش، مرکز تولید مانتو مجلسی، تمرکز خود را بر تولید این نوع مانتو قرار داده و با در کنار هم قرار دادن پارچه ها و رنگ های مختلف، مانتوهای زیبایی تولید می کند. این مرکز سلایق مشتری سخت پسند را نیز در نظر می گیرد تا پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان باشد. برای خرید مانتو مجلسی، از امکانات موجود در این مرکز استفاده کنید و خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنید.

مرکز تولید مانتو مجلسی چند تیکه

اطلاعاتی درباره انواع مانتو مجلسی

اطلاعاتی درباره انواع مانتو مجلسی برای رفتن به یک مهمانی رسمی و شال موهر دورو به ویژه اگر در محیطی بیرون از منزل باشد، سعی می کنیم که مانتو مجلسی بپوشیم. انواع مانتو مجلسی ظاهری شیک دارند. این نوع مانتو ها به دلیل کاربردی که دارند، از مانتو های اسپرت یا دانشجویی گران تر هستند.

در تولید مانتو مجلسی جنس و رنگ پارچه بسیار مهم است. رنگ پارچه براساس فصل مورد استفاده و نوع مجلس تعیین می شود. پارچه های مورد استفاده برای دوخت مانتو مجلسی بسیار با کیفیت هستند که از مشهور ترین آن ها به فاستونی، ابریشم، ریون، ساتن، کرپ و حریر اشاره کرد.از تفاوت انواع مانتو مجلسی به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • استفاده از دو طرح و رنگ پارچه به ویژه برای آستین ها، کمربند و یا یقه تفاوت رنگ و طرح زیبایی ایجاد می کند.
  • استفاده از گیپور برای آستین جلوه خاصی به این نوع مانتو می دهد.
  • از منجوق و ملیله در آستین ها یا سر شانه ها به ویژه در آستین های کلوش یا مچی مانتو مجلسی استفاده می شود.
  • استفاده از طرح های برجسته مانند گلدوزی با پولک بر روی آستین ها، جلوی مانتو و بالا تنه جلوه زیبایی به مانتو مجلسی می دهد.
  • پایین تنه گشاد در مانتو های مجلسی مناسب افرادی است که پایین تنه درشتی دارند.
  • مانتو های جلو باز و جلو بسته از انواع مانتوهای مجلسی هستند.
  • آستین های کلوش و پلیسه مناسب مانتو های مجلسی است.
  • انواع مانتو کتی، کوتاه و بلند که براساس سلیقه مشتری انتخاب می شود.

خرید انواع مانتو مجلسی چند تیکه

خرید انواع مانتو مجلسی چند تیکه تنوع زیادی در مانتو های مجلسی و شکیل وجود دارد و قیمت مانتو مجلسی چند تکه براساس میزان پارچه مورد استفاده، نوع پارچه استفاده شده و شیوه طراحی و دوخت آن تعیین می شود. ما در این مرکز تلاش کردیم تا با تهیه محصولات خود به طور مستقیم از کارگاه های خیاطی، گام مهمی در حذف دلال ها و کاهش سود برداریم تا خریدی مقرون به صرفه برای مصرف کنندگان باشد با توجه به امکانات موجود در این مرکز مز توانید انواع مانتو مجلسی را مشاهده کرده و مدل دلخواه خود را به صورت غیر حضوری سفارش دهید و درب منزل خود دریافت کنید