مرکز انواع مانتو مجلسی کوتاه

مانتو، یک نوع لباس زنانه است که در کشور ما بسیار پر کاربرد و پر طرفدار می باشد. مانتو ها انواع و اقسام گوناگون و مختلفی در طرح ها و رنگ ها دارند از جمله مهم ترین آن ها می توان به، مانتو های مزونی ، مانتو مجلسی، مانتو های اسپرت و نیز مانتو آستین پفی و مانتو مجلسی کارشده، مانتو مجلسی کوتاه اشاره کرد.

مرکز انواع مانتو مجلسی کوتاه

ویژگی انواع مانتو مجلسی

ویژگی انواع مانتو مجلسی اکنون در زمان حال، تولیدی ها و مزون های زیادی برای تولید و دوخت مانتو به وجود آمده اند.دوخت مانتو ها نیاز به تخصص و مهارت خاصی دارد، که خیاطان زیادی این مهارت را آموخته اند و در مزون های زیادی تولید انبوه و سپس به بازار عرضه می کنند.

این خیاطان، با استفاده از الگو های مخصوص مانتو ، مانتو ها را برش داده و سپس با چرخ های گوناگون و مخصوص می دوزند. در دوخت مانتو ها داشتن ایده و الگو های مختلف بسیار مهم و اهمیت دارد و باعث فروش بیشتر مراکز و مزون های فروش مانتو می گردد.

قبل از خرید عمده انواع مانتو ها به ویژه خرید مانتو مجلسی، باید به جنس و پارچه های آن ها توجه بسیار زیادی داشت. زیرا، هر چه پارچه های با کیفیت تری در دوخت مانتو ها به کار برده شده باشد، مانتو مربوطه بسیار با کیفیت و خوش دوخت تر و نیز در تن افراد زیبا تر و دلنشین تر می باشد.

مزون ها قبل از دوخت مانتو ها باید ب جنس آن توجه کنند و از پارچه هایی که آب رفت دارند یا بسیار چروک می شوند، تا حد ممکن استفاده نکنند زیرا در این صورت باعث نا رضایتی مشتریان خود می شوند و اعتبار شان را از دست می دهند.

همچنین مزون ها باید به سلیقه مشتریان خود و نیاز جامعه توجه بسیار داشته باشند و متناسب با خواسته آن ها تولید مانتو کنند تا به فروش و درآمد زیادی برسند، اگر به خواسته و نیاز جامعه، توجه نشود مزون ها در کار خود موفق نمی شوند.

تولیدکننده مانتو مجلسی کوتاه منجوق دار

تولیدکننده مانتو مجلسی کوتاه منجوق دار در گذشته، بیشتر مانتو ها از کشور های خارجی وارد می شدند، اما اکنون کشور ما در تولید و عرضه پوشاک به ویژه انواع و اقسام مانتو به خود کفایی و استقلال رسیده است و تولید انبوه می کند. همچنین علاوه بر دست گرفتن بازار های داخلی در کشور، بازار های خارجی را نیز در دست گرفته است و به صادرات می پردازد.

و نیز توانسته برای خود و افراد زیادی اشتغال زایی و درآمد زایی کند و به فروش عمده انواع مانتو ها به ویژه مانتو های مجلسی منجوق دار بپردازد.