مرکز انواع مانتو اسپرت زمستانه

مانتو بعد از روسری به عنوان اصلی ترین پوشش بانوان اسلامی، یکی از پرمصرف تربن و پرفروش ترین کالاها در صنعت مد و پوشاک می باشد. این کالا دارای تنوعی فوق العاده است و میلیون ها فروشگاه مانتو فروشی در سراسر کشور به عرضه ی انواع مانتو های تابستانه، مانتوهای پاییزه و مانتو اسپرت زمستانه در فصل های مختلف مشغول به کار هستند. مزون وسوسه یکی از این مراکز است. این کالا به عنوان نیاز همیشگی بانوان بازار پر رونقی دارد.

مرکز انواع مانتو اسپرت زمستانه

طرح های جدید مانتو اسپرت زمستانه

طرح های جدید مانتو اسپرت زمستانه مانتو ها به دلیل اینکه همیشه مورد استفاده قرار می گیرند بسیار پر فروش هستند و طراحان مد همیشه به دنبال طراحی مدل های جدید و متنوع می باشند. با اینکه که شاهد تنوعی فوق العاده در بازار این کالا هستیم اما همچنان هرروز شاهد مدل های جدید و تکرار نشدنی نیز می باشیم. این قلم از پوشاک مانند سایر پوشاک دیگر منحصر به فصل هستند. یعنی طبق هر فصل طراحی و با پارچه های مناسب دوخته و در انواع سایز ها و رنگ های متنوع به بازار عرضه می‌گردند.

با نزدیک شدن به فصل پاییز و زمستان، مانتو های بهاره و تابستانه از تمامی فروشگاه ها جمع آوری شده و مانتوهای مناسب فصول سرد جایگزین می شوند. مانتوهای مناسب فصل پاییز و زمستان عمدتاً از جنس لی، کتان، جیر، کنفی، انواع پارچه های کرک دار، حوله ای و مخملی هستند. طراحی این مانتوها نیز به گونه ای است که تا مچ دستان و روی زانو را بپوشانند تا از نفوذ سرما به بدن جلوگیری کنند. یکی از محبوب ترین مدل های مانتو، مانتو هایی هستند که طرح اسپرت دارند. یعنی نه خیلی رسمی هستند و نه معمولی و برای تمامی سنین مناسبند،به راحتی نیز قابلیت ست شدن با انواع شلوار، روسری ، کفش وشال را دارند.

به شما پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال تهیه ی هدیه ای برای بانوان هستید دیدن از مانتوهای مجموعه وسوسه را فراموش نکنید. فقط کافیست از سایز اطلاع داشته باشید.

قیمت مانتو اسپرت زمستانه زنانه

قیمت مانتو اسپرت زمستانه زنانه صدها تولیدی در سراسر کشور به طراحی و دوخت انواع مدل های مانتو زنانه و دخترانه مشغول به کار هستند اما کمتر مجموعه ای را می‌توان یافت که با قیمتی مناسب بهترین کیفیت را ارائه کند. گروه تولیدی پوشاک زنانه وسوسه با داشتن سال ها تجربه در دوخت انواع مانتو، همچنان مانند سال های گذشته به عرضه ی مانتو های مد روز با بهترین کیفیت می پردازد. تولید مانتو در این مجموعه توسط خیاطان ماهر صورت می گیرد و قیمت مانتو های تولیدی به صورتی است که تمام اقشار جامعه توانایی خرید آن را داشته باشند.