مردی با لوله پلیکا آبیاری قطره ای که میلیاردر شد

تکیه گاه لوله پلیکا آبیاری قطره ای به یک عضو سازه ای اطلاق می شود که برای پشتیبانی از خطوط لوله گذاری سقفی بر روی زمین استفاده می شود. به براکت‌های ثابت، براکت‌های کشویی، براکت‌های راهنما، براکت‌های نورد و غیره تقسیم می‌شود.

ساپورت‌های لوله در هر جایی که لوله‌ها قرار می‌گیرند استفاده می‌شوند، همچنین به عنوان تکیه‌گاه لوله، قطعات لوله و غیره شناخته می‌شوند. به عنوان ساختار پشتیبان خط لوله استفاده می‌شود.

با توجه به عملکرد عملیات و الزامات چیدمان خط لوله، پشتیبانی لوله به دو نوع ثابت و متحرک تقسیم می شود. محلی که نقطه ثابت تنظیم می شود به یک براکت ثابت تبدیل می شود. این نوع لوله و براکت لوله نمی توانند جابجایی نسبی داشته باشند.

علاوه بر این، تغییر شکل براکت لوله ثابت پس از تنش باید در مقایسه با مقدار تغییر شکل جبران کننده خط لوله کم باشد، زیرا براکت لوله باید سفتی کافی داشته باشد.

محلی که تکیه گاه میانی تنظیم می شود از یک قاب لوله متحرک استفاده می کند و جابجایی نسبی بین لوله و قاب لوله مجاز است و تغییر شکل حرارتی لوله محدود نمی شود.

منهول فولادی ضد زنگ یک دستگاه تهویه اضطراری ایمنی است که در بالای مخزن ذخیره سازی نصب شده است. معمولاً همراه با یک کپسول آتش نشانی و یک دریچه تنفسی مکانیکی استفاده می شود.

همچنین عملکرد ایمنی در برابر آتش سوزی را دارد و یک وسیله ایمنی برای محافظت از مخازن ذخیره سازی است، به ویژه برای مخازن تحت فشار اتمسفر طاقدار که مواد ذخیره سازی آنها با نیتروژن پوشانده شده است.

دارای مزایای تخلیه فشار ثابت، مکش فشار ثابت، باز و بسته شدن انعطاف پذیر، مقاومت در برابر آتش ایمن، ساختار فشرده، عملکرد آب بندی خوب، ایمنی و قابلیت اطمینان و غیره است.

اتصال سریع یک اتصال لوله است که بدون استفاده از ابزار به سرعت جدا می شود. این دارای مزایای ساختار فشرده، اندازه کوچک، وزن سبک، مقاومت در برابر فشار بالا و قابلیت تعویض است.