مراکز خرید مانتو پاییزه ضخیم

مانتو ها یکی از منسوجات بسیار پر استفاده در بین بانوان است، مانتو در کمد هر شخصی به وفور یافت شده و هرکس از انواع جنس های آن‌ حداقل یک عدد دارد. مانتو پاییزه از انواع مانتو های تولید شده در تولیدی هاست که به دلیل ضخامت بیشتری که نسبت به دیگر مانتو ها دارد مناسب روزهای نه چندان سرد پاییز و اوایل زمستان است.

مراکز خرید مانتو پاییزه ضخیم

اطلاعاتی درباره دوخت مانتو

اطلاعاتی درباره دوخت مانتو مانتو ها غالبا در کارگاه های دوخت توسط خیاطان ماهر دوخته و پرداخته می‌شوند. مانتو ها در سایز بندی های مناسب با دستگاه های برش صنعتی برش خورده و سپس با چرخ صعنتی دوخته و آماده استفاده می‌شود. مانتو های مزونی به دلیل دقت بالا و مجلسی تر بودن کار سخت تر و به طبع قیمت بالاتری دارند. به طور کلی دوخت مانتو در کارگاه های تولیدی کار نه چندان ساده ایست که خروجی آن بسیار جذاب و متنوع است.

مانتو های پاییزی غالبا از جنس سوئیت نرم، کشمیر های ضخیم، پارچه های کرپ ضخیم آستر دار و کشمیر حتی فاستونی دوخته میشوند. مانتو های کتی از پر طرفدار ترین مانتو های تولید شده برای فصل پاییز است، علاوه بر آن مانتو های بلند و راحت جلو باز نمونه از مانتو های بسیار پر تقاضا برای خرید است.

مانتو های اداری پاییزی غالبا از جنس فاستونی و کج راه بوده و برای کار در اداره ها و تحمل سوز کم پاییز مناسب است. همچنین مانتو های سوئیت و مزون دوز برای مجالس رسمی و مهمانی ها برگزار شده در پاییز یک گزینه عالی ست. مانتو های پاییزی را می‌توان در انواع بلند و کوتاه، مجلسی و رسمی در انواع کارگاهی و مزون دوز تهیه کرد.

بهتر است برای پاییز مانتو هایی با رنگ های گرم مانند آجری و مسی خریداری کنید خرید رنگهای متناسب هر فصل جذابیت بصری شما را بالاتر برده و همچنین اگر ترجیح می‌دهید زیر مانتو لباس گرم به تن کنید حتما سایز انتخابی را با دقت انتخاب کنید تا حرکت دست هایتان سخت نشده و مانتو در بدنتان بد فرم نباشد.

نرخ روز مانتو پاییزه ضخیم

نرخ روز مانتو پاییزه ضخیم نرخ مانتو پاییزه با توجه به جنس پارچه، آستر و متریال بکار رفته و خرج کار استفاده شده در آن بسیار متفاوت است چیزی که قابل توجه است این است که این مانتو ها که در تولیدی های داخلی کشور تولید می‌شود به مراتب قیمت بالا تری نسبت به نوع خارجی آن داشته و از کیفیت و قیمت مناسب تری برخودار است.

تولید مانتو در اکثر تولیدی های سراسر کشور با تنوع زیاد انجام میشود و شما میتوانید با مراجعه به انلاین شاپ ها و فروشگاه های معتبر در سراسر کشور، مانتو مورد نظر خود را با طرح و مدل، رنگ انتخابی خریداری کنید و از آن استفاده نمایید.