لنت ترمز موتور سیکلت هوندا که شب ها تغییر رنگ می دهد

لنت ترمز موتور سیکلت هوندا و لنت ترمز GPFAX متخلخل EBC Brakes بهترین لنت ترمز برای موتورسیکلت های مسابقه ای است و راه حلی عالی است، نه تنها دوام خوبی دارد، بلکه کاملاً گرم می شود و بالاترین سطح اصطکاک شناخته شده یا حتی ممکن را دارد که ترمز با نوک انگشت را آسان می کند.

سواران مسابقه باید نشانگرهای ترمز را با این لنت ترمز دوباره ارزیابی کنند زیرا آنها به معنای واقعی کلمه سریعتر از سایر انواع لنت ترمز متوقف می شوند. هنگام استفاده از هر ترکیب لنت ترمز جدید باید لنت قبلی استفاده شده را در نظر گرفت.

یک لنت حاوی کربن لعاب خاکستری روی روتور می گذارد که باید با یک پد خراش  سنباده ریز یا کاغذ ساینده شکسته شود تا فولاد لخت روتور آشکار شود تا از آلودگی لنت های جدید و اثر ترمز کم یا لرزش جلوگیری شود.

هنگام نصب و استفاده از لنت‌های ترمز جدید، باید در حین دوچرخه‌سواری، وقفه‌ای در دوره رعایت شود، با اعمال ترمز ملایم مکرر تا 300 کیلومتر در خیابان، یا 2 تا 3 دور در استفاده در مسابقه، که به تدریج فشار ترمز را به سمت پایان افزایش می‌دهد.

از تخت در دوره. بهترین عملکرد زمانی است که لنت‌های ترمز کاملاً در جای خود قرار می‌گیرند و این در دستان سوارکار است که به تدریج به ترمزهای جدید اعتماد کنند بدون اینکه ترمز را دیرتر ترک کنند.

دیسک یا روتورهای ترمز که به شدت فرسوده نقاط خورده یا برآمدگی دارند، لنت ها را خراب می کنند و ترمز را حتی تا سطوح ناایمن برای کیلومترهای زیادی کاهش می دهند.

مجدداً لنت ترمز EPFA مطابق ECE R90 و قوانین خیابانی در سراسر جهان کاملاً تأیید شده است.

اگر صرفاً از دوچرخه برای مسابقه استفاده می‌کنید، پدهای جدید EBC GPFAX انتخابی عالی هستند و دارای اصطکاک فوق‌العاده بالا و پایداری حرارتی عالی هستند. با این حال، آنها برای استفاده معمولی در خیابان بسیار چسبنده هستند و برای سواری در بزرگراه تایید نشده اند.