كاشي آشپزخانه بين كابينت با افزایش قیمت ناگهانی موجب اعتراض شد

هر نوع كاشي آشپزخانه بين كابينت مزایا و معایبی دارد و بهترین کاشی برای آشپزخانه شما به شرایط شما بستگی دارد. همانطور که برای کف شما مناسب است، سرامیک برای هر کسی که بودجه کمی دارد انتخاب خوبی است.

کاشی و سرامیک علاوه بر ظروف چینی بادوام است و به راحتی تمیز می شود و حتی امروزه گزینه هایی را پیدا خواهید کرد که چوب، مرمر یا سایر مواد سنگی را تکرار می کنند.

سنگ روی دیوار آشپزخانه شما باورنکردنی به نظر می رسد، اما قیمت آن برای هر فوت مربع بیشتر است. همچنین ممکن است نصب آن دشوار باشد. به این ترتیب، احتمالاً نیاز به استخدام یک متخصص برای نصب آن دارید، به خصوص اگر نصب سنگ مرمر، تراورتن یا گرانیت را انتخاب کنید.

این به شما کمک می کند که قبل از نصب کاشی سنگی در آشپزخانه خود چقدر زمان صرف پخت و پز می کنید زیرا متخلخل است و به راحتی لکه می شود. تنها راه جلوگیری از ایجاد لکه این است که آن را به دفعات یک بار در سال ببندید.

کاشی‌های شیشه‌ای برای دیوار آشپزخانه یا پشتی آشپزخانه در حال حاضر بسیار محبوب هستند. برخلاف سنگ، غیر متخلخل است، به این معنی که مایعات را جذب نمی کند یا لکه نمی کند.

با این حال، وقتی آن را پاک می کنید، رگه می زند، و شیشه به راحتی، حتی بیشتر از سرامیک، خش می زند. تا زمانی که روی دیوارهای آشپزخانه خود خیلی خشن نباشید، خراشیدن نباید مشکلی ایجاد کند، اما اگر آشپزی زیادی در آشپزخانه خود انجام می دهید باید به آن توجه کنید.

محصولات ترکیبی اغلب انواع کاشی های متعدد را روی یک پشتی مشبک ترکیب می کنند. سنگ را با شیشه یا فلز در نظر بگیرید. از آنجایی که آنها روی یک پشتی مشبک قرار می گیرند، نصب این محصولات معمولا آسان است.

با این حال، اگر فقط مواد خاصی مانند سنگ نیاز به آب بندی داشته باشند در حالی که برخی دیگر مانند شیشه نیازی به آب بندی ندارند، آب بندی آنها ممکن است دشوار باشد.

در کمال تعجب، پوسته یکی دیگر از گزینه های خوب برای دیوارهای آشپزخانه و آبپاش است. نه تنها منحصر به فرد است، بلکه کاشی های صدفی که از صدف های واقعی بریده شده اند، بادوام و نصب آسان هستند.