قرار دادن گلها در جنوب منزل موجب کسب ثروت می شود

برخی از مردم معتقد به فنگشویی می گویند اگر گلهایتان را در قسمت جنوبی منزل قرار دهید ثروت کسب می کنید. اما این موضوع به چه میزان حقیقت دارد؟ بسیاری از مردم علم فنگشویی را خرافه تلقی می کنند.

گل نرگس

نرگس گل بسیار کوچک و سفید رنگی می باشد که طرفداران و علاقه مندان زیادی در بین گلها دارد. جالب است بدانید که حتی در افسانه های بسیار دور نیز از گل نرگس یاد شده است این گل از طرفداران بسیار زیادی در بین مردم برخوردار است و طبق آمار جهانی یکی از پر فروش ترین گلها در فصول سرد گل نرگس می باشد.

مانتو جلو بسته

یکی از اصلی‌ترین انواع مختلف پوشاک زنانه در گرمای تابستانی مانتو ساده زنانه می باشد که انواع مختلفی مثل جلو بسته، یقه دار، جلوباز و غیره دارد جالب است که بدانید در کشور ما این لباس یعنی هم مانتو یک نوع پوشش اسلامی به شمار می رود. امروزه تولیدی های بسیاری به تولید و عرضه مانتو جلو بسته مشغولند و این محصول را با قیمتی مناسب و کیفیتی خوب عرضه می نمایند.

رژ لب جامد

رژ لب جامد یکی از انواع رژ لب است که به دلیل جامد بودن مدت زمان طولانی تری می توان از آن استفاده نمود و همچنین نگهداری آن در دماهای بالاتر نیز امکان پذیر است. رژ لب جامد خوب و با کیفیت در برندهای مختلف تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد رژلب دارای انواع قرمز قهوه ای و نارنجی و سایر رنگهای مختلف و جذاب است که با توجه به سلیقه افراد و نوع میکاپ و آرایش اشخاص می توان از آنها بهره برد.

مبل راحتی چرم

اگر می‌ خواهید دیزاین منزل خود را گران‌ قیمت‌ تر و جذاب‌ تر جلوه دهید بهترین انتخاب برای شما مبل راحتی چرم می‌ باشد، انواع زیادی از این نوع مبلمان در بازار همچون مبلمان کلاسیک موجود است اما مبل چرمی که با پارچه گونی بافت ترکیب‌ شده یکی از جذاب‌ ترینهای این عرصه می‌ باشد.