فروشگاه انواع مانتو مجلسی شیک

در سطح کشور فروشگاه های موجود می باشد که انواع مانتو مجلسی شیک و شال بنفش را به بازار ارائه میدهند و مشتریان زیادی بخصوص خانم ها را از سراسر ایران به خود جذب کرده است فروشگاه های آنلاین یا همان مجازی با متنوع ترین و زیبا ترین طرح ها و مد روز توانسته مشتریان دائمی را به خود جذب کند.

این راه بهترین روش برای آگاه شدن از کیفیت محصول و قیمت روز محصول می باشد و مشتریان می توانند بدون اتلاف وقت و هزینه مانتو را سفارش دهند و در کمترین فرصت محصول و کالای لاکچری خود را دریافت کنند.

فروشگاه انواع مانتو مجلسی شیک

خصوصیات ظاهری انواع مانتو صادراتی

خصوصیات ظاهری انواع مانتو صادراتی امروزه مانتو های لاکچری و شال موهر دورو در کارخانه های پوشاک تولید و عرضه بازار می گردد، باید دقت داشته باشیم که جنس کالای تولیدی باید مرغوب باشد و از بهترین جنس ها برای تولید مانتو استفاده گردد زیرا صادراتی می باشند و با صادر کردن و استفاده مشتریان باعث شود تا برند و مارک های ایرانی را به بهترین صورت در ذهن خود ماندگار کنند.

از ویژگی های ظاهری مانتو صادراتی میتوان به:

رنگ و طرح مانتو اشاره کرد: باید متناسب با مکان و محیطی که می خواهید از مانتو را بپوشید خریداری شود باید مناسب با رنگ پوستتان باشد.

اندازه و بلندی مانتو: مانتو باید متناسب با سایز بدنتان خریداری شود زیرا در استایلتان تاثیر فوق العاده ای دارد و می تواند در جذابت فرد تاثیر بسزایی داشته باشد.

جنس مانتو: مانتو باید متناسب با فصول سال انتخاب شود جنس مرغوب و با کیفیتی داشته باشد بیشتر از رنگ های شاد و روشن که در روحیه افراد تاثیر می گذارد مورد استفاده قرار بگیرد وآبرفتگی نداشته باشد.

قیمت مانتو: قیمت مانتو می تواند با توجه به مد روز متغیر باشد و همچنین با توجه به برند و لاکچری بودن مانتو می تواند در قیمت مانتو تاثیر بگذارد.

صادرات ویژه مانتو مجلسی شیک

صادرات ویژه مانتو مجلسی شیک چندین سال است که انواع مانتو های مجلسی شیک به کشور هذی مانند عراق، ترکیه، افغانستان و روسیه صادر می شود با صادرات این مانتو های شیک و لاکچری که در طرح ها و رنگ های مختلف توسط طراحان ماهر کشورمان تولید می شود باعث شده کشورمان ارزآوری خوبی داشته باشد و جلوی ورود کالاهای قاچاق به کشورمان جلوگیری شود.

و همچنین قیمت محصول هم موقع صادر کردن مانتو به کشور های اروپایی هم می تواند در سودآوری کشورمان موثر باشد، اگر قصد دارید مانتو های شیک را بصورت عمده و مستقیم صادر کنید ما پیشنهاد می کنیم که با مشاورین ما در تماس باشید.

هدف اصلی از صادرات مانتو، خدمات به مشتریان می باشد که در هدف رضایت مشتریان یکی از برنامه های اصلی کسب و کار می باشد که صادر کنندگان خواهان آن هستند که یک خاطره دلنشین را در ذهن مشتریان تداعی کنند.