عرضه کننده مانتو مزونی حریر

این روزها مانتو یکی از مهم ترین پوشش های خانم ها به نظر می رسد و هر فردی مطابق با سلیقه شخصی خود مانتو مناسبی را انتخاب می نماید.

مانتوهایی که هر کدام جذابیت و زیبایی منحصر به فرد خود را داشته و دارای جنس های مختلفی هستند،یکی از این مانتو ها،مانتو مزونی حریر است که کیفیت بالایی داشته و مناسب مجالس مختلف از جمله،مهمانی ها،عروسی و مکان های لوکس می باشد.

این نوع لباس برای کسانی که داشتن ظاهری آراسته برایشان مهم است،،بسیار مناسب می باشد.

عرضه کننده مانتو مزونی حریر

جنس پارچه انواع مانتو مزونی

جنس پارچه انواع مانتو مزونی جهت دوخت هر مانتو مزونی باید پارچه مناسبی را انتخاب نماییم که با مدل و زمان مورد استفاده هماهنگی داشته باشد.در ادامه مطالب به بیان جنس انواع مانتوهای مزونی می پردازیم:

1.نخی:پارچه ی نخی یکی از انواع بهترین پارچه های مانتویی است، از این نوع پارچه اکثرا جهت دوخت مانتوهای تابستانی استفاده می شود،به دلیل این که پارچه ی نخی می توانند به راحتی جریان هوا را از خود عبور دهد و موجب خنک شدن بدن در فصل تابستان می شود.

2.کرپ:پارچه ی کرپ ظاهری توری شکل دارد که حالتی پیچ خورده را دارا می باشد؛ جنس این پارچه غالبا از ابریشم، پشم و یا پلی استر است.لازم به ذکر است پارچه های کرپ دو نوع هستند: نوع اول آن که به نوع سخت و یا پیچ خورده معروف است و نوع دوم پارچه هایی نرم هستند و به کرپ شرقی معروف می باشند.

3.فاستونی:پارچه های فاستونی نوعی دیگر از پارچه های مانتویی هستند که غالبا برای دوخت لباس های رسمی همچون کت و شلوار و مانتوهای اداری از آن استفاده می شود؛ این نوع پارچه ها جهت دوخت لباس های مزونی و شیک بسیار مناسب می باشند.

4.پارچه ی دیور مانتویی:پارچه ی دیور از جمله پارچه های پرطرفدار و پر فروش در میان پارچه های مانتویی است. به دلیل اینکه پارچه ی دیور دارای خاصیت کشسانی است مانند پارچه ی ریون به صورت کیلویی به فروش می رسد.

سفارش خرید عمده مانتو مزونی حریر

سفارش خرید عمده مانتو مزونی حریر امروزه خرید مانتو مزونی حریر در بسیاری از مزون ها و البته فروشگاه های بزرگ رواج یافته و اکثر افراد خواهان خرید این مدل مانتو های زیبا و جذاب هستند.

لازم به ذکر است تولید مانتو در تولیدی های بزرگ وجود دارد؛ که می توان آن ها را به صورت عمده از تولیدی ها خریداری نموده و مبلغ کمتری را پرداخت نماییم،در این تولیدی ها هر گونه مانتو اعم از مانتو اسپرت،مزونی،مجلسی،اداری و غیره تولید می شود و می توان مطابق با سلیقه دلخوهمان مانتو مورد نظر را خریداری کنیم.

همچنین با وجود رایج شدن خرید های اینترنتی می توان محصول مورد نظر را به صورت اینترنتی و مستقیم و بدون واسطه خریداری کنیم.