صادرات انواع مانتو مجلسی حریر

تمامی بانوان به گوشش خود بسیار اهمیت می دهند و ظاهر آن ها برایشان مهم است. مانتو زنانه جدید به عنوان یکی از اصلی ترین پوشش بانوان در تمامی سرزمین های مختلف اسلامی از جمله ایران از روی علاقه و یا به ناچار پوشیده می شود. پوشش هر شخص نشان دهنده‌ی شخصیت اوست از این رو مانتو ها در انواع مختلف از نظر مدل و جنس پارچه طراحی و دوخته می شوند. مزون وسوسه با ارائه مانتو مجلسی حریر سعی در افزودن زیبایی های بانوان عزیز دارد.

صادرات انواع مانتو مجلسی حریر

نحوه دوخت انواع مانتو مجلسی

نحوه دوخت انواع مانتو مجلسی مانتو های مجلسی و مانتو اداری جدید مانتوهای هستند که مناسب برای استفاده در تمامی مراسم ها، مجالس و مهمانی ها هستند. مانتوهای از جنس حریر به دلیل سبک بودن و گران و اعیانی بودن جنس پارچه مناسب برای دوخت این نوع از مدل ها هستند. مانتو های حریر بسیار سبک اند، به راحتی چروک نمی شوند و اکثرا به صورت مانتوهای عبایی و جلو باز دوخته می شوند که این امکان را به شما می دهد از تیشرت ها و بلوز های مجلسی کار شده‌ در زیر آن ها برای زیبایی بیشتر کمک بگیرید.

مانتو های حریر بسیار حساس اند و زود نخ کش می شوند اما اگر در نگهداری آن ها کمی دقت و توجه داشته باشید می توانید سال ها از آن ها استفاده کنید. مانتو های حریر در رنگ های زیبا و متنوع و مدل های متنوع طراحی و دوخته می‌شوند. این مانتوها برای فصول گرم سال نیز بسیار مناسب و خنک هستند. وقتی آن ها را به تن دارید کاملا احساس سبکی و راحتی می کنید. این مانتو ها را به راحتی با انواع روسری و شال ها نسبت به زنگ مانتو می توانید ست کنید. با توجه به مدل مانتو انواع شلوار های لی لوله تفنگی، راسته و شلوارهای پارچه ای و کفش های مجلسی و پاشنه بلند برای این مدل مناسب ترند و شیک تر به نظر می آیند.

فروش ویژه مانتو مجلسی حریر

فروش ویژه مانتو مجلسی حریر مزون وسوسه در کنار تولید انواع مانتوهای اداری، مجلسی و معمولی در تلاش است با کمک بهترین خیاطان و طراحان عرصه ی صنعت مد، به زیبایی پوشش شما کمک کند. تمامی مانتوهای این مزون با پارچه های ایرانی و خارجی در بهترین کیفیت دوخته می شوند و با قیمتی بسیار مناسب به بازار عرضه می‌گردند. در این فصل نیز با تولید مانتو حریر در طرح های مختلف و فروش ویژه‌ی مانتو مشکی مجلسی حریر سعی در جلب رضایت شما عزیزان دارد. برای دیدن از مزون وسوسه کافیست با شماره های موجود در صفحات مجازی این گروه تولیدی در ارتباط باشید و به صورت حضوری و غیر حضوری از تولیدات ما دیدن کنید.