شرکت فروش مانتو اداری پیله دار

پوشش از دیر باز جزء مسائل با اهمیت برای انسان بوده است. با بیشتر و پر رنگ تر شدن حضور زنان در اجتماعات مختلف نظیر مهمانی ها، مشاغل گوناگون و حضور در سطح شهر ها برای انجام کار های روزانه، چگونه ظاهر شدن نیز به دغدغه ای اصلی تبدیل شد. مانتو به عنوان یکی از مهم ترین پوشش های اصلی برای بانوان به شمار می رود. امروزه طیف گسترده ای از انواع مانتو ها شامل مانتو اداری پیله دار یا بدون پیله، مجلسی، اسپرت و غیره روزانه تولید می شوند که نیاز های سلیقه های گوناگون را تحت پوشش قرار می دهند.

شرکت فروش مانتو اداری پیله دار

آشنایی با سایزبندی مانتو اداری

آشنایی با سایزبندی مانتو اداری اولین و مهم ترین موضوعی که در خرید مانتو باید به آن توجه کرد، مسئله سایز بندی است. در پاسخ به این سوال که “چگونه سایز دقیق خود را بدانیم؟” باید گفت با تخصصی شدن هرچه بیشتر مشاغل و افزایش اطلاعات شاغلین در عرصه های مختلف، با مراجعه به فروشگاه های تولید و عرضه انواع لباس از جمله مانتو اداری، فروشنده ها اطلاعات کاملی در مورد سایز مناسب، در اختیار ما قرار می دهند و راهنمایی اصولی می کنند. علاوه بر این بسیاری از خانم های با ذکاوت تنها با داشتن ابزار هایی ساده مانند یک متر خیاطی و یک قلم و کاغذ جدول سایز بندی خود را که شامل اندازه های دور سینه، دور کمر، قد استین، عرض سر شانه و دیگر اندازه های لازم هست تهیه و بعد از مقایسه با مقادیر موجود در جدول های برند های معتبر که با یک جستجوی ساده اینترنتی قابل دسترسی است، سایز دقیق خود را پیدا می کنند که به دست اوردن این مهارت در خرید های اینترنتی بسیار راه گشا خواهد بود.

اخیرا با توجه به استقبال از لباس های گشاد و آزاد، مانتو ها را به اصلاح اور سایز، فیری سایز و یا بدون سایز بندی تولید می کنند که البته باید گفت معمولا شکل غیر رسمی داشته و برای خرید مانتو های رسمی مانند مانتوهای اداری (پیله دار یا ساده) هم چنان باید سایز مناسب خود را در نظر داشت.

تولید انواع مانتو اداری پیله دار

تولید انواع مانتو اداری پیله دار اولین گام در تولید مانتو ها و به طور خاص مانتو اداری پیله دار انتخاب پارچه است. پارچه های با دوام مانند کتان یا ترگال از محبوب ترین پارچه ها در این صنعت هستند. برش صحیح و کیفیت دوخت که شامل دقت خیاط و استحکام نخ می باشد نیز بسیار حائز اهمیت است. با اینکه مانتو های اداری معمولا ساده و شیک هستند، ممکن است بعضی از شرکت ها یا ادارات طرح و مدل خاص مورد نظر خود را برای پرسنل به تولیدی سفارش دهند.