سیر ترشی فله ای هدیه بین کشور که صلح برپا کرد

برای یک چیز به همین سادگی، این سیر ترشی فله ای واقعاً به یک غذای اصلی در خانه ما تبدیل شده اند. من از اینکه بدون آنها کار کنم متنفرم و ترجیح می دهم شکلات را کنار بگذارم.

صادقانه! سیر به ما قدرت می دهد و ما را در سلامتی خوب نگه می دارد و آنها نیز طعم خوبی دارند. من گمان می‌کنم که این به لطف ذرات میکروب‌های مفید در هر حبه سیر خوشمزه است، بدون در نظر گرفتن فواید فوق‌العاده خود سیر. حتی پسرم در 3 سالگی هر زمان که من کوزه را بیرون می‌زنم، می‌خواهد سیر را بخورد.

گفته می شود، سیر ترشی می تواند طعمی اکتسابی داشته باشد. وقتی برای اولین بار آنها را امتحان کردم از آنها بدم نیامد، اما فکر نمی کردم همه آنها آنقدر خاص باشند. حالا آنها به حدی روی من رشد کرده اند که بیش از آن چیزی که بتوانم عادی تلقی کنم به آنها فکر می کنم.

مربی ترشی من خوردن فقط چند میخک را در یک جلسه توصیه می کند و می گوید که خوردن بیشتر باعث ناراحتی معده می شود. اما من یک پیاز کامل می خورم و تا روز بعد احساس خوبی دارم.

با این حال، این بر تنفس شما تأثیر می گذارد، بنابراین اگر در مورد چنین چیزهایی حساس هستید یا اگر در تماس نزدیک با مردم هستید، ممکن است بخواهید مصرف آن را تعدیل کنید.

عشق به سیر ترشی به این معناست که من بدون توجه به سیر، پیازهای کامل را می‌خورم، تا زمانی که پس از کم شدن عرضه، شروع به جیره‌بندی آنها کنم….

امسال اندازه دسته را دوبرابر کردم و امیدوارم بتوانیم در طول سال تا برداشت بعدی سیر بگذریم. من سعی می کنم از تکرار سال گذشته جلوگیری کنم، جایی که آخرین پیاز خورده شد و ماه ها بدون آن رفتیم.

متأسفانه، تا زمانی که می خواستم سری امسال را شروع کنم، متوجه شدم که آب ترشی را می توان در آشپزی استفاده کرد! همانطور که از نمک استفاده می کنید از آن استفاده کنید.

از جمله موارد دیگر، در املت عالی است. با این حال، احتمالاً برخی از میکروب‌ها را در اثر حرارت پخت و پز از دست می‌دهید، بنابراین قاشق را لیس بزنید تا مقداری از آب خام را نیز بگیرید.