سفارش خرید مانتو مزونی عبایی

تولیدکنندگان انواع مانتو زنانه جدید با توجه به ارزشی که برای مشتری های خود قائل هستند، در طی سال های اخیر انواع و اقسام مدل های مانتو مزونی عبایی را طراحی کرده و در بازار عرضه می نمایند.

افراد به راحتی می توانند این نوع از مانتوها را سفارش دهند و با آن پوشس ظاهری خود را جذاب تر و کامل نشان دهند.

سفارش خرید مانتو مزونی عبایی

سایزبندی ویژه مانتو مزونی عبایی

سایزبندی ویژه مانتو مزونی عبایی

همان طور که می دانیم افراد در تیپ ها و استایل های مختلفی دسته بندی می شوند. برای این دسته بندی ها سایزهای مشخص و استانداردی در نظر گرفته شده است. طوری که طراحان دوخت تولیدات خود را بر اساس این سایزبندی ها دوخت می نمایند.

مانتوهای عبایی و مانتو اداری جدید یکی از مدل های انواع مانتو می باشد که به تازگی در بازار بسیار رایج شده است و افراد برای خرید آن استقبال خوبی را از خود نشان داده اند.

دوست داران حجابی که مانتو پوشش رسمی آن ها در محیط های عمومی و مهمانی ها می باشد، ترجیح می دهند از عبا استفاده کنند تا هم حجاب آن ها کامل باشد و هم زیبایی و آراستگی خاص خودشان را داشته باشند.

مانتو های عبایی بخاطر نوع دوختی که دارد طوری سایز بندی می شود که جایگزین مناسبی برای چادر باشد و استفاده از آن راحت تر باشد و دست و پا گیر نباشد.

عبا معمولا در رنگ های مختلفی دوخت می شود اما مانتو مشکی عبایی بسیار پرطرفدار و فروش و انتخاب آن رایج تر است.

قیمت تولیدی مانتو مزونی عبایی مشکی

قیمت تولیدی مانتو مزونی عبایی مشکی

قبلا مانتو عبایی را از کشورهای همسایه وارد می گردید و نیازهای بازار را از این طریق جوابگو بودند. این نوع تامین مانتو عبایی باعث می شد قیمت تمام شده مانتو برای خریدار بسیار گزاف باشد.

گرچه در حال حاضر مانتو عبایی جز یکی از مانتوهای لوکس و قیمت بالای بازار محسوب می شود اما با اقدام تولیدکنندگان به طراحی و دوخت انواع مانتوهای عبایی در تولیدی های داخلی با لوازم اصلی و اولیه داخلی باعث شده است خلاقیتی جالب در تغییر مدل مانتوهای داخلی داده شود و علاقه مندان به حجاب کامل که تمایل به پوشیدن مانتو دارند نیز با حفظ حجاب قیمت مانتو عبایی را بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر از مدل های خارجی تهیه و خریداری نمایند.

مانتو عبایی معمولا با رنگ مشکی در تصور بانوان شناخته شده است، اما طراحان دوخت داخلی، عبا را در رنگ های مختلفی متناسب با سنین مختلف دوخت نموده و به بازار عرضه کرده اند.

نیاز به تاکید است که، مانتو عبایی مزونی معمولا به رنگ مشکی دوخت می شود و با هنر دستی نگین کاری و ملیله و منجوق دوزی تزیین می شود.