سفارش خرید مانتو مزونی آستین پفی

یکی از زیبا ترین تصاویری که از پوشش یک بانو در ذهن مجسم می شود، لباسی است با رنگی زیبا و آستین های پفی که جلوه ای بسیار کلاسیک دارد. در سال های اخیر با نکاهی دور تر به پوشش اصیل، مجددا توجه ویژه ای به پوشش های کلاسیک و ساده شده است و شاهد تولید انواع مانتو ها ازجمله مانتو مزونی آستین پفی، اسپرت و مجلسی بسیار زیبا و درخوری هستیم.
سفارش خرید مانتو مزونی آستین پفی

مهمترین مشخصه مانتو اسپرت

مهمترین مشخصه مانتو اسپرت توجه به راحتی به جای تجمل های غیر ضروری را شاید بتوان مهم ترین مشخصه مانتو اسپرت بر شمرد. حضور طولانی مدت در اجتماع باعث شده است که در انتخاب پوشش (خصوصا برای بانوان در روز های گرم) بیش از پیش دقت به عمل آید. در این بین خرید یک مانتوی اسپرت سایز مناسب می تواند به راحتی هرچه بیشتر خریدار کمک کند. علاوه بر این عده ای با توجه دقیق به جنس پارچه به کار رفته در تولید مانتو از چروک شدن های پی در پی به علت استفاده از مانتو در تایم طولانی روزانه نیز ممانعت می کنند. این مانتو ها در رنگ های بسیار متنوع و مدل های مختلف تهیه می شوند تا همه سلیقه ها را پوشش دهند. همه روزه تعداد زیادی مانتوی اسپرت گشاد، جذب، بلند، کوتاه، ساده، طرح دار و غیره در کارخانه ها و کارگاه ها تولید می شوند. نمونه های مانتو اسپرت، مجلسی و… که توسط تولید کنندگان ایرانی با دقت و ظرافت تهیه می شوند به جرئت با نمونه های با کیفیت و مطرح خارجی قابل مقایسه هستند.

قیمت روز مانتو مزونی آستین پفی

قیمت روز مانتو مزونی آستین پفی تعیین دقیق قیمت مانتو (قیمت روز تمام شده) مانند سایر البسه و کالا های مصرفی قبل از اتمام کار به طور کامل مقدور نیست اما به منظور تخمین این قیمت می توان موارد زیر را در نظر گرفت:

جنس پارچه از نظر تراکم تار و پود، استحکام و دوام نخ مورد استفاده و کیفیت رنگرزی آن، تولید داخلی بودن مواد اولیه با توجه به رشد سرسام آور تورم و قیمت تمام شده لوازم وارداتی، دقت در برش کاری در جهت راه پارچه که با این که مقدار بیشتری از پارچه مصرف می شود اما بعد از خرید و استفاده و شستشو امکان دفرمه شدن دوخت و یا تغییر سایز و ابرفت بسیار پایین تر است، دقت عوامل مسئول دوخت که در دوخت صحیح و تمیز بسیار تعیین کننده است، ریزه کاری های مخصوص مانتو های مجلسی که عموما هنر دست هستند و مواردی از این قبیل که جزء فاکتور های تعیین کننده ای می باشند که از ابتدای تولید (خرید مواد اولیه) تا زمانی که یک مانتو مزونی استین پفی زیبا به دست ما برسد دخیل هستند.