دکتری با چمن مصنوعی پالاز موکت دندون بیمارش را جرم گیری کرد

چمن مصنوعی پالاز موکت یک سطح جایگزین محبوب برای بازیکنان در تمام سنین و توانایی ها ثابت کرده است. زمین های تنیس CCGrass برای مطابقت با استانداردهای تست ITF طراحی شده اند و همچنین از نظر بصری جذاب و برای بازی راحت هستند.

به این دلیل محبوب است که ساده، آسان و سرگرم کننده است و به افراد در هر سنی و توانایی ها اجازه می دهد از این ورزش لذت ببرند. محصولات چمن پادل CCGrass تحت آزمایش توسط آزمایشگاه مستقل IBV طراحی و توسعه یافته اند و مطابق با استانداردهای تعیین شده توسط FEP هستند.

زمین چمن مصنوعی چند منظوره یک گزینه ایمن و کاربردی است. در طول سال‌ها، سیستم‌های چمن چند ورزشی ما توسط تعداد زیادی از مدارس، جوامع و باشگاه‌های آماتور مورد استفاده قرار گرفته‌اند، زیرا آنها عملکرد را به حداکثر می‌رسانند و هزینه را به حداقل می‌رسانند.

CCGrass مصنوعی قرار دادن سبز را می توان تقریباً در هر مکانی نصب کرد، بدون توجه به اندازه منطقه شما. یک منطقه سبز یک راه ایده آل برای افزودن جذابیت بصری به یک فضای مسکونی یا تجاری است.

چمن مصنوعی برای فوتبال آمریکایی

تعداد کمی از ورزش ها می توانند با تاثیر عظیمی که فوتبال آمریکایی در زمین بازی داشته است برابری کنند. چمن مصنوعی بادوام تر و انعطاف پذیرتر است و اکنون یک زمین بازی ایده آل برای فوتبال آمریکایی است و زمین بازی ایمن و زیبایی را برای بازیکنان فراهم می کند.

بیس بال و سافت بال هر دو در زمینی بازی می شوند که دارای یک الماس است که شامل سه پایه و یک بشقاب است. از چمن مصنوعی می توان برای مسابقات حرفه ای بیسبال، تمرینات یا اردوهای آموزشی استفاده کرد.

راحتی بازیکن و مزیت اضافه هزینه های نگهداری کم را ارائه می دهد که باعث محبوبیت آن در میان بسیاری از تیم های حرفه ای می شود.

با زمین‌های چمن مصنوعی سرپوشیده، ورزشکاران می‌توانند در هوای بد بیرون تمرین کنند و مسابقه دهند. یک مرکز سرپوشیده برای بسیاری از سازمان‌های ورزشی برای محافظت در برابر باران یا برف ضروری است.