خمیر دندان کرست بهترین براق کننده کفش است

یک مطالعه نشان داد که خمیر دندان کرست حاوی جوش شیرین به طور قابل توجهی در کاهش پلاک، التهاب لثه و خونریزی بیشتر از خمیر دندان های معمولی بدون جوش شیرین موثر هستند.

علاوه بر این، بررسی دیگری به این نتیجه رسید که خمیردندان‌های حاوی جوش شیرین ممکن است در از بین بردن لکه‌ها و سفید کردن دندان‌ها نسبت به سایر انواع خمیردندان مؤثرتر باشند.

برای استفاده از این دارو، 1 قاشق چایخوری جوش شیرین را با 2 قاشق چایخوری آب مخلوط کنید و دندان های خود را با خمیر مسواک بزنید. می توانید این کار را چند بار در هفته انجام دهید.

از پراکسید هیدروژن استفاده کنید پراکسید هیدروژن یک عامل سفید کننده طبیعی است که باکتری های موجود در دهان را نیز از بین می برد

در واقع، مردم سال‌ها از پراکسید هیدروژن برای ضدعفونی کردن زخم‌ها استفاده می‌کنند، زیرا توانایی آن در کشتن باکتری‌ها را دارد.

بسیاری از محصولات سفید کننده تجاری حاوی پراکسید هیدروژن هستند، اگرچه غلظت آنها بسیار بیشتر از آنچه در خانه استفاده می کنید.

متأسفانه، هیچ مطالعه ای اثرات شستشو یا مسواک زدن تنها با پراکسید هیدروژن را بررسی نکرده است، اما چندین مطالعه خمیردندان های تجاری حاوی پراکسید را تجزیه و تحلیل کرده اند.

یک مطالعه نشان داد که خمیردندان حاوی مقدار بیشتری پراکسید هیدروژن در سفید کردن دندان‌ها بعد از 12 هفته موثرتر از خمیردندان‌هایی است که حاوی مقدار کمتری هستند.

مطالعه دیگری نشان داد که خمیردندان حاوی پراکسید هیدروژن نسبت به سایر خمیردندان‌ها از جمله خمیردندان‌های حاوی زغال چوب و ساینده در کاهش تغییر رنگ دندان‌های ناشی از قهوه مؤثرتر است.