تولیدی بزرگ مانتو مزونی جلو باز

پوشاک یکی از مهم ترین کالا های اساسی در زندگی ما انسان ها به شمار میرود.مانتو مزونی جلو باز نوعی پوشاک مدرن امروزی است.که هر بانوی ایرانی را شیفته خود میکند.

تولید این نوع پوشاک میتواند یکی از ایده های خلاقانه برای کسب درآمد باشد.

وسالانه شاهد راه اندازی تولیدی هایی درسطح کشور اعم از مغازه های کوچک تا کارگاه های بزرگ تولیدی هستیم.

نکته قابل توجه برای پیشرفت در این ایده کاری تجربه است. تجربه ای که سالها پشت چرخ خیاطی در مغازه های کوچک به دست می آید.

یکی دیگر از نکات مهم وقابل توجه درزمینه راه اندازی تولیدی پوشاک و مانتو

بحث ایجاد شغل وکارآفرینی برای جوانان این مرز وبوم است.که میتواند جوانان مارا به اشتغال در این زمینه تشویق کند.

تولیدی بزرگ مانتو مزونی جلو باز

نکاتی مهم در دوخت مانتو جلوباز

نکاتی مهم در دوخت مانتو جلوباز اولین گام دردوخت مانتو جلو باز انتخاب پارچه با کیفیت وجنس مناسب است.مانتو جلو باز هم مانند پوشاک دیگر نیاز به الگو خیاطی دارد. علاوه بر الگو که اصلی ترین نکته در زمینه دوخت این پوشاک است،نکاتی مهم تر هم وجود دارد که عبارتنداز:

1.گرفتن اندازه قد،دورسینه،کمر،سرشانه،دور بازو،قدآستین،دورمچ و… در صورت کلی رعایت اندازه های استاندارد.

2.برش مناسب از روی الگو

3.رعایت خط راستا

4.رعایت خط برش درافراد بلند وکوتاه قد

5.نکته پایانی والبته مهم:

مانتو های جلو باز بر خلاف دیگر مانتو ها نیازی به دکمه و ایجاد خط جای دکمه درالگو اولیه ندارد.واین مدل هم کار را برای مصرف کننده راحت تر میکند وهم برای تولید کننده ویکی از مزیت های مهم این مانتو بشمار می آید.

درکنارتمامی نکات گفته شده تجربه ومهارت حرف اول را میزند.

بازار خرید مانتو مزونی جلو باز

بازار خرید مانتو مزونی جلو باز گردش مالی صنعت پوشاک درجهان سالانه به صورت میانگین حدود چهارصد میلیارد دلار است واین موضوع نشان دهنده یکی از روش های تامین درآمد کشورهای جهان از صنعت پوشاک ونساجی است.

کشور چین حدود سی وچهار درصد از این گردش مالی را به عهده دارد وپرچمدار صنعت پوشاک در جهان است.

بازار خرید صنعت پوشاک در ایران به گونه ای است که خانوار های شهری به طور متوسط سالانه حدود یک میلیون ودویست هزارتومان وخانوار های روستایی حدود هشتصد هزار تومان صرف خرید کالای پوشاک میکنند.

که میتوان حدس زد تا حدودی از بین همه ی بانوان ودختران چیزی بالغ بر بالای پنجاه درصد برای خرید مانتو جلو باز هزینه کنند.

مانتو جلو باز به دلیل اینکه جزو پوشاک اساسی واولیه به حساب نمی آید و همین طور نوعی پوشاک مجلسی است شاید نسبت به مانتو جلو بسته مصرف کنندگان و خریداران کمتری داشته باشد.

برای تایین قیمت مانتو های جلو باز باید به نوع پارچه وکیفیت الیاف استفاده شده دسترسی داشته باشیم و همین طور مانتو تولید داخلی یا خارجی است.

درپایان باید به این موضوع اشاره کرد که هیچگاه تولیدات خارجی نمیتوانند جای زحمات کارآفرینان وگارگران بومی این کشور را بگیرند.