تولیدی بزرگ مانتو مجلسی رنگی

مانتو مجلسی رنگی یکی از پرطرفدارترین و جذاب ترین مانتو ها در بین خانم ها محسوب می شود و برای شرکت در مهمانی ها و مجالس از آن استفاده بهره می برند. برای هر خانم داشتن مانتوی مجلسی از واجبات است.

.

تولیدی بزرگ مانتو مجلسی رنگی

جنس پارچه انواع مانتو مجلسی رنگی

جنس پارچه انواع مانتو مجلسی رنگی مانتو های مجلسی به دلیل خاص بودن و مجلسی بودن آن ها معمولا در ساخت این نوع مانتوها حساسیت زیادی وجود دارد زیرا ست کردن کیف و کفش و شال با مانتو مجلسی مهارت بالایی لازم دارد.

مانتو های مجلسی معمولا قیمت بالاتری دارند،پس در انتخاب و خرید مانتو توجه ویژه شود.

در مانتو های مجلسی از تکنیک های فراوانی برای تزیین استفاده می شود که این طراحی و تزیین ها شامل خامه دوزی،سنگ دوزی،گیپور دوزی،مروارید دوزی و … است.

تزیین این نوع از مانتو ها نباید خیلی شلوغ باشد زیرا ظاهری عجیب و اغراق آمیزی پیدا می کند.

برای داشتن ظاهری متناسب باید به قد،رنگ پوست و اندام نیز توجه ویژه نمود، زیرا ظاهر و اندام هر شخص با شخص دیگر متفاوت می باشد.

و اگر به درستی مانتوی متناسب را انتخاب نکنیم می تواند ظاهر ما را بد و نامناسب جلوه دهد.

فصل سال و ترکیب رنگ های به کار رفته در مانتو نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

در هر فصل از رنگ متناسب آن رنگ استفاده شود،مثلا در فصل تابستان از رنگ های سفید،صورتی ملایم و زرد استفاده کنیم.

در فصل پاییز به علت شاد بودن و رنگی بودن این فصل از رنگ هایی مثل پرتقالی و سبز و آبی استفاده شود. در فصل بهار از رنگ های شاد و در فصل زمستان از رنگ های تیره تر که برای هوای سرد مناسب است استفاده شود.

جنس مانتو نیز باید متناسب فصل باشد.مثلا در تابستان به علت گرما و جنب و جوشی که وجود دارد بهتر است از الیاف طبیعی مثل پنبه در مانتو استفاده شود.

و وزن مانتو بهتر است در این فصل کم باشد.یا مثلا در فصل زمستان از مانتوهای پالتویی شکل که می تواند جلوی سرما را به خوبی بگیرد استفاده کنیم.

پخش مانتو مجلسی رنگی ساتن

پخش مانتو مجلسی رنگی ساتن برای انتخاب مانتو مناسب به رنگ پوست نیز باید توجه شود.مثلا خانم هایی که رنگ پوست آن ها روشن است بهتر است از رنگ های ملایم و خانم هایی که رنگ پوست تیره دارند از رنگ های روشن استفاده کنند.

خانم هایی که رنگ پوست آن ها معمولیست می توانند از هر رنگی برای انتخاب مانتو استفاده کنند.

خوشبختانه بازار پخش مانتو در ایران از رونق خوبی بر خوردار است و خریداران می توانند از طریق بازار های داخلی و یا از طریق اینترنتی و آنلاین خرید خود را به خوبی انجام دهند.