تلویزیون سامسونگ چهل و دو اینچ که قابلیت تغییر سایز دارد

راهنمای برخی از شرایط تلویزیون ال سی دی

اگر به دنبال تلویزیون سامسونگ چهل و دو اینچ هستید، احتمالاً تعدادی از اصطلاحات جدید و گاهی گیج کننده را خواهید شنید. درک معنای این کلمات برای شما، خریدار فناوری تلویزیون، مهم است.

نسبت تصویر نسبت تصویر تلویزیون به تعیین مناسب بودن آن برای تماشای فیلم و برنامه های تلویزیونی در فرمت عریض واقعی کمک می کند.

در حالی که تلویزیون سنتی همیشه از نسبت تصویر 4:3 استفاده می‌کند، یعنی 4 اینچ عرض، 3 اینچ بالا، تلویزیون LCD معمولی از نسبت تصویر 16:9 استفاده می‌کند که تصویری با صفحه عریض واقعی‌تر برای تماشای فیلم‌های DVD و VHS ارائه می‌دهد و همچنین برنامه های تلویزیونی سنتی.

یکی از آن کلماتی که ممکن است هر از گاهی بشنوید candela است. به بیان ساده، کندلا یک واحد استاندارد روشنایی است و معادل تعداد شمع هایی است که برای تولید همان شدت نور لازم است.

بنابراین امتیازی مانند 450 cd/m2 به این معنی است که برای تولید همان مقدار نور، غلظت 450 شمع در یک متر مربع نیاز است.

نسبت کنتراست نسبت کنتراست به سادگی تفاوت در شدت نور بین تیره ترین سیاه و روشن ترین سفید در صفحه نمایش است. هرچه نسبت کنتراست بالاتر باشد، تصویر واضح تر و تمیزتر خواهد بود.

HDTV – تلویزیون با کیفیت بالا یا به اختصار HDTV به سرعت در حال تبدیل شدن به استاندارد فناوری سیگنال تلویزیونی است و مهم است که به دنبال تلویزیون LCD آماده HDTV باشید.

ورودی ها – اگر می خواهید یک پخش کننده DVD، VCR، کنسول بازی، کامپیوتر یا دستگاه دیگری را به صفحه نمایش LCD متصل کنید، ورودی های تلویزیون مهم هستند. انواع مختلفی از ورودی ها وجود دارد، و مهم است که تلویزیونی که انتخاب می کنید.

گزینه های مختلفی برای دریافت سیگنال به دستگاه ارائه دهد. یک تلویزیون با ورودی های بسیار زیاد به شما امکان می دهد تعدادی دستگاه مختلف را به تلویزیون متصل کنید و تطبیق پذیری و ارزش آن را بسیار افزایش می دهد.