تخمه کدو درجه یک موجب درمان بیماری روحی می شود

تخمه کدو درجه یک در مرکز کدو تنبل یافت می شوند. هنگامی که پوسته بیرونی باز شد، مقدار زیادی از دانه های لطیف را آزاد کنید، آماده برشته کردن، و برای لذت بردن در دهان خود بپاشید.

دانه های کدو تنبل دارای طعمی لذیذ و آجیلی هستند که به بسیاری از غذاها عمق طعم می بخشد.

این دانه های کوچک و غنی از نظر تغذیه ای نیز سهم خود را از معامله حفظ می کنند. به علاوه، زمانی که دانه های کدو تنبل را خشک یا تفت می دهید، می توان آنها را برای مدت طولانی نگهداری کرد و در طول سال در دسترس قرار داد.

آیا دانه کدو تنبل برای شما مفید است؟ آره! فواید بالقوه دانه کدو تنبل برای سلامتی فراوان است، مانند کمک به کاهش سطح کلسترول و کاهش خطر بیماری قلبی.

تخمه کدو تنبل منبع پروتئینی غنی از فیبر است، به علاوه تخمه کدو تنبل سرشار از ریزمغذی‌ها است. آنها منبع قابل توجهی از منیزیم و روی هستند.

نشان داده شده است که منیزیم به کنترل قند خون، تنظیم فشار خون، تقویت استخوان های سالم و کاهش خطر بیماری قلبی کمک می کند. روی باعث بهبود عملکرد سیستم ایمنی و تیروئید می شود.

دانه کدو تنبل منبع عالی آهن و ویتامین K است. خوردن 1 اونس دانه کدو تنبل 146 کالری و 4 گرم کربوهیدرات همراه با 9 گرم پروتئین 23 درصد DV آهن فراهم می کند.

17٪ ویتامین K، 37٪ DV منیزیم، 14٪ DV روی، و 42٪ DV منگنز. روغن دانه کدو تنبل نیز یک روغن سالم، تصفیه نشده و پرس سرد است که افزودنی عالی برای آشپزخانه شماست.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که دانه های کدو تنبل را بردارید، آنها را بشویید، روی یک ورقه پخت بمالید، روغن زیتون خالص بپاشید، ادویه ها را به دلخواه بپاشید و تفت دهید تا ترد و طلایی شوند.

همچنین می توانید از تخمه کدو حلوایی خام لذت ببرید یا تخمه کدو تنبل سرخ کن را تهیه کنید. حتی می توانید دانه های کدو تنبل را با پخش کردن آنها در یک لایه نازک روی یک ورقه پخت خشک کنید تا در آفتاب خشک شوند یا از دستگاه خشک کن استفاده کنید.

برای افزودن مواد مغذی قدرتمندی که این دانه‌های ترد و خوشمزه ارائه می‌کنند، این 5 نکته برتر را در مورد نحوه خوردن دانه‌های کدو تنبل بررسی کنید.