با پوشیدن کفش ایمنی کاترپیلار در ایران برنده یک دستگاه خودرو سواری شوید

کفش ایمنی کاترپیلار در ایران یکی از لوازم ضروری در هر محیط کاری است، زیرا از کارگران در برابر سقوط و پرواز اشیاء محافظت می کند. با این حال، همه کفش های ایمنی یکسان ساخته نمی شوند.

برخی از کفش‌های ایمنی دارای عملکردهای ضد ضربه هستند که می‌توانند به میزان قابل توجهی تأثیر اجسام در حال سقوط و پرواز را بر روی پاهای شما کاهش دهند.

کفش ایمنی با درپوش فلزی کلاهک فلزی یکی از محبوب ترین ویژگی های کفش ایمنی است. به نظر می رسد یک صفحه فلزی در جلوی کفش قرار دارد و برای محافظت از انگشتان پا در برابر سقوط و پرواز اشیاء طراحی شده است.

این ویژگی به عنوان یک عملکرد ضد ضربه نیز شناخته می شود، زیرا می تواند از آسیب دیدن کارگران در هنگام پا گذاشتن تصادفی روی شیشه شکسته یا سایر اشیاء تیز جلوگیری کند.

کفش ایمنی 200 ژول پنجه کلاه پنجه 200 ژول یکی دیگر از ویژگی های محبوبی است که در بسیاری از انواع کفش ایمنی یافت می شود.

این بدان معناست که ماده مورد استفاده برای ساخت کفش قادر است تا 200 ژول انرژی در هنگام ضربه جذب کند. به گفته کارشناسان، این میزان انرژی برای جلوگیری از آسیب دیدگی شما کافی است حتی اگر در هنگام تصادف در محل کار بر روی چیزی تیز پا بگذارید.

عملکرد ضد سوراخ شدن کفش های ایمنی پنجه فولادی برای جلوگیری از سوراخ شدن ناخن ها بسیار مهم است. زیرا کفش ایمنی نه تنها برای محافظت بلکه برای راحتی نیز استفاده می شود و بنابراین وجود این نوع عملکردها در کفش ضروری است.

عملکرد ضد سوراخ شدن کفش ایمنی یک لایه محافظ در زیره کفش است. زیره از دو لایه تشکیل شده است: یک لایه جذب ضربه و یک لایه مقاوم در برابر سوراخ. لایه مقاوم در برابر سوراخ شدن از نفوذ ناخن و سایر اجسام نوک تیز به زیره کفش شما جلوگیری می کند، بنابراین می توانید با خیال راحت روی هر سطحی راه بروید.