با خوردن کشمش زرد طلایی سلامتی خود را چندین برابر کنید

کشمش زرد طلایی به عنوان جایگزینی برای خوراکی های شیرین و شیرینی های شکر تصفیه شده سالم تر است. کشمش می تواند یک مکمل مفید برای رژیم غذایی باشد. کشمش با کاهش فشار خون و سطح قند ممکن است احتمال ابتلا به بیماری قلبی را کاهش دهد.

کشمش همچنین منبع عالی پتاسیم است کشمش، انگور خشک، معمولا از گیاهان Vitis vinifera به دست می آید. به همین دلیل، مشخصات غذایی کشمش مشابه انگور خواهد بود.

با این حال، استثنائات وجود دارد. به عنوان مثال کشمش و انگور هر دو حاوی آنتی اکسیدان هستند، اما کشمش ممکن است حاوی مقدار بیشتری باشد. این به دلیل فرآیند خشک کردن است که آنتی اکسیدان ها را حفظ می کند. ویتامین C نیز در طی فرآیند خشک کردن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

کشمش برخلاف کرم های موضعی از سلول های پوست در برابر هر گونه آسیب از داخل محافظت می کند. آنها حاوی فنل، آنتی اکسیدانی هستند که از پوست، کلاژن و الاستین در برابر آسیب رادیکال های آزاد محافظت می کند.

در نتیجه منیزیم و پتاسیم موجود در کشمش، اسیدهای معده خنثی می شوند. اسیدوز را می توان درمان کرد و پوست سالم و بدون مشکل باقی می ماند.

مصرف کشمش سیاه فرآیند سم زدایی کبد را تسریع می کند. فرآیند سم زدایی به حذف سموم از بدن برای داشتن پوستی درخشان و تمیز کمک می کند.

کشمش علاوه بر محافظت از پوست، از آسیب آفتاب نیز جلوگیری می کند. فیتوکمیکال ها از سلول های پوست ما در برابر آسیب های ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید محافظت می کنند.

کشمش یک منبع غنی از اسیدهای آمینه است که باعث بازسازی پوست می شود و به محافظت از پوست در برابر نور خورشید کمک می کند. در نتیجه، آنها می توانند به پیشگیری از سرطان پوست کمک کنند.

آنتی اکسیدان های موجود در کشمش از آسیب دیدن بدن توسط رادیکال های آزاد جلوگیری می کند در نتیجه، فرآیند اکسیداسیون کند می شود و از تجزیه DNA پوست جلوگیری می شود.

لایه بیرونی پوست توسط ویتامین A و E موجود در کشمش برای تولید سلول های جدید تحریک می شود [18]. هدف آنها این است که با بهبود آبرسانی پوست، پوست را انعطاف پذیر و جوان جلوه دهد. همچنین مصرف منظم کشمش باعث ایجاد پوستی زیبا و درخشان می شود.