بازار فروش مانتو مزونی کتی دخترانه

امروزه در بازار یکی از پر طرفدار ترین مانتو ها، مانتو های کتی می باشند. این مانتو ها برگرفته از کت های مردانه بوده که در طراحی آن تغییراتی ایجاد کرده اند. قد این مانتو ها کوتاه بوده و برای افرادی که قد کوتاه دارند مناسب تر می باشد.

در هنگام خرید یا دوخت مانتو مزونی کتی به سبب مدل خاصی که دارد، باید در انتخاب پارچه و مدل مانتو توجه ویژه ای داشته باشید.

بازار فروش مانتو مزونی کتی دخترانه

طراح جدید انواع مانتو کتی

طراح جدید انواع مانتو کتی تعدادی از افراد به علت کوتاهی این مدل از مانتو ها طرفدار آن نیستند اما تعداد زیادی از خانم ها هم هستند که به علت اینکه این مانتو به راحتی با سایر لباس هایشان ست می شود و هم چنین زیبایی خاصی که دارد، از آن به وفور در استایل های روزانه، رسمی و قرار های دوستانه استفاده می کنند.

مانتو های کتی یا به صورت مانتو های تک و یا کت و شلوار به فروش می رسند. مانتو های کتی با کت های رسمی متفاوت هستند. کت های رسمی دوخت دقیق تر و پارچه به نسبت مرغوب تری دارند. مانتو های کتی بر خلاف کت های رسمی از تنوع رنگی بیشتری برخوردارند که می تواند سطح بزرگی از انتظارات بانوان را برآورده کند.

طراحان در تلاش هستند تا با طراحی مدل های جدیدی از این مانتو تنوع مدل هارا هم افزایش دهند. تولید مانتو های کتی در طرح های مختلف این امکان را به شما می دهد تا در فضاهای متفاوت از آن استفاده کنید.

برای مثال در دوخت مانتو های کتی چهارخونه در عین اینکه پارچه طرح داری را به کار می برند، مانتویی با طرح کلاسیک را ایجاد می کنند که می توان در محیط های نیمه رسمی از این مدل استفاده کرد. مانتو های چهارخونه را می توانید به صورت کت تک با سایر لباس ها ست کنید و ترکیب شیک و به روزی را رقم بزنید.

سبک جدیدی از این مانتو ها به بازار وارد شده به نام مانتو های کتی اور سایز که برای دختران بسیار مناسب می باشد و می توانند به راحتی این مانتو را با شلوار های جین اسکینی و یا حتی مام استایل ست کنند.

تولیدکنندگان مانتو مزونی کتی نشکی

تولیدکنندگان مانتو مزونی کتی نشکی تولید کنندگان مانتو مزونی در تلاش هستند تا بهترین مدل هارا اراعه دهند تا در بازار فروش، سهم بزرگی را داشته باشند. اما تولید کنندگان ما علاوه بر اهمیت به مدل مانتو و به روز بودن ان ها، به کیفیت دوخت و مرغوبیت مانتو ها نیز توجه ویژه ای نشان می دهند. همین امر باعث می شود تا ما با علاوه بر اشنایی با مشتریان جدید، مشتریان ثابت خودمان را داشته باشیم و هر روز خانواده بزرگ تری را با شما عزیزان تشکیل بدهیم.

ما علاوه بر مانتو های کتی، مانتو های اداری، مانتو های مجلسی و اسپرت هم داریم که می توانید با جستجو کردن در سایت مشاهده کنید. با یک بار خرید مانتو از ما، مشتری ثابت ما می شوید.