بازار فروش مانتو مزونی خاص

خاص بودن یکی از ویژگی های زنان جذاب است، و پوشیدن مانتویی که جلوه ای ویژه دارد و شما را از دیگران متمایز کند، بهترین انتخاب برای تبدیل شدن به یک بانوی خوش پوش و جذاب است. اگر از دیدن و پوشیدن مانتوهای معمولی مجلسی و اداری خسته شده اید و قصد خرید یک مانتوی متفاوت را دارید، در بازار فروش مانتو مزونی خاص می توانید هنرمندانه ترین، خاص ترین و خلاقانه ترین مدل های ممکن را پیدا کنید.

بازار فروش مانتو مزونی خاص

طرح جدید انواع مانتو خاص

طرح جدید انواع مانتو خاص طرح جدید انواع مانتو خاص شامل تغییرات در گزینه های زیر است :

  1. آستین: انواع آستین های کیمونو، پرنسسی، لوله ای، جدا، آستین بلند یاسه ربع، مچ دار یا بدون مچ. انواع کیمونو و مچی از مدلهایی هستند که تقریبا بی رغیب محسوب می شوند.
  2. تنه: شامل انواع کوتاه، بلند، چند تکه، آزاد، کمرکرست و … اما طبق آخرین مد روز در حال حاضر بلندی مدیوم و بلندتر که به صورت ترکیبی از دو یا سه رنگ هارمونی می باشد در صدر قرار دارد.
  3. سرخود یا جدا: مانتوهای تونیک، جلیقه دار با ترکیب رنگ های متضاد، از زیباترین ها هستند.
  4. باز یا بسته: مدل های جلو باز عبایی یا کتی بدون کمربند و با کمربند و جلو بسته شامل دکمه ای، زیپ دار، قزن قفلی و پیراهنی می باشند.
  5. جیب: انواع بدون جیب و جیب دار شامل انواع جیب های پاکتی، مخفی و فیلتابی.
  6. پارچه: پارچه های جدید و براق برزنتی، حریر و در حال حاضر پارچه های لخت و افتاده، از پر استفاده ترینها هستند.

برای تولید مانتوهای مزونی جدید با تغییر در هر یک از گزینه های فوق می توان مدل جدیدی خلق کرد و هر روز با توجه به فصل و تقاضای بازار، مدل های متنوع، شیک و زیباتری عرضه می شود.

قیمت روز مانتو مزونی خاص

قیمت روز مانتو مزونی خاص عوامل مختلفی در قیمت روز مانتو مزونی خاص موثر است. اولین گزینه جنس پارچه می باشد و انواع سنگ دوزی شده بالاترین قیمت پارچه را دارند. دومین گزینه موثر در قیمت مانتو، طراحی و یراق به کار رفته در مدل مانتو می باشد، برخی مدل ها میزان پارچه ی بیشتری مصرف می کنند و زنجیر و سگک و کمربند و نوع پارچه ی به کار رفته در طراحی، علاوه بر قیمت، بسیار در به تن نشستن لباس موثر است.

خریدن مانتویی که شخصیتی متفاوت و ظاهری چشم نواز از یک بانوی خوش سلیقه و هنرمند را به نمایش می گذارد و از کلیشه های رایج پیروی نمی کند بهترین گزینه برای خانم های عزیزی است که همیشه پرچمدار زیبایی بوده اند و با کمترین هزینه، بیشترین پرستیژ را خلق می کنند. با خرید اینترنتی از سایت این مجموعه ضمن اینکه امکان مشاهده و مقایسه ی انواع مدل ها و انتخاب بهترین ها را خواهید داشت، با حذف واسطه ها و خرید مستقیم می توانید از قیمت های استثنایی و حداقلی بهره مند شده و با هزینه ای متعارف، مدل های متنوع تری را خریداری کنید.