اولین چاقو زنجان ضامن دار که رونالدو از ایران خرید

و مطلقاً مقصر دانستن مدارس یا مسئول دانستن آنها برای جنایت با چاقو زنجان ضامن دار نیست همبستگی بین محرومیت از مدرسه و هر نوع جرم و جنایت پیچیده ای است.

اما شکی نیست که طرد شدن از مدرسه خطر را برای آن جوانان افزایش می دهد و مداخله زودتر می تواند از بسیاری از نگرش ها و اقداماتی که منجر به طرد می شود جلوگیری کند.

ما از کار خود در می دانیم که با اقدام در اولین فرصت و در نقاط مهم انتقال می توانیم از جوانان حمایت کنیم تا مسیری متفاوت را طی کنند.

ما برنامه‌های آموزشی و آگاهی‌بخشی را برای جوانان در معرض خطر ارائه می‌دهیم که در هسته آنها حفاظت است کار ما ارزشمند و مؤثر است، اما رزق ما قطره ای در اقیانوس است.

ما دانش محلی عمیق را در برنامه درسی گسترده تر خود گنجانده ایم و کارکنان ما آموزش و زمان لازم را برای ایجاد اعتماد دارند این جادو نیست: این کار کاملاً اثبات شده است و باید به طور گسترده برای جوانان در سراسر کشور در دسترس باشد.

با این وجود، هیچ سازمانی به تنهایی نمی تواند این مشکل را حل کند. مدارس، سایر ارائه‌دهندگان آموزش، پلیس، مراقبت‌های اجتماعی و بسیاری از آژانس‌های دیگر باید برای اتخاذ رویکردی مشترک برای پیشگیری و مداخله زودهنگام گرد هم آیند.

به همین دلیل است که ما همچنین خواستار یک صندوق فرصت دوم هستیم تا سرمایه‌گذاری بیشتری برای مداخلات برای جوانانی که به‌طور دائم از مدرسه یا دانشگاه حذف شده‌اند، فراهم کند.

با سرمایه گذاری در مداخلات آموزشی خارج از جریان اصلی آموزش نیز، سیستم آموزشی می تواند نقش مهمی در کاهش جرایم با چاقو و علل جرایم با چاقو داشته باشد.

جوانانی که با آنها صحبت کردیم به وضوح می‌دانستند که ترس دلیل اصلی حمل چاقو است سیستم ما در حال حاضر دارای شکاف های بسیار زیادی است که می توانند از آن عبور کنند، و زمان آن رسیده است که با هم کار کنیم تا آنها را پر کنیم.

اگر فقط به حرف جوانان گوش می‌دادیم، متوجه می‌شدیم که دقیقاً به کجاها اشتباه می‌کنند.